شروع ثبت نام سومین دوره کارآموزی همراه اول

به گزارش وبلاگ سروری کیا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ثبت نام دوره سوم کارآموزی همراه اول که از 4دی ماه 1400 شروع شده، تا 20دی ماه امسال ادامه دارد؛ لذا متقاضیان شرکت در دوره می بایست تا این تاریخ اطلاعات اولیه خود را در سایت آموزشگاه همراه به نشانی www.hamrah.academy وارد نموده و درخواست خود را در موقعیت های مدنظر، ثبت نمایند.

شروع ثبت نام سومین دوره کارآموزی همراه اول

دوره کارآموزی(Internship)، یک دوره 4ماهه کاری با هدف توانمندسازی و مهارت افزایی در میان دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی جویای کار است. هدف از برگزاری این دوره ها شناسایی، توانمندسازی و جذب استعدادهای برتر در خانواده بزرگ همراه اول عنوان شده است.

این دوره ها که سالانه در سه نوبت برگزار می گردد، با شناسایی و غربال افراد مستعد به وسیله برگزاری آزمون آنلاین و مصاحبه های تخصصی آغاز می گردد و بعد از ورود افراد منتخب، با آموزش مهارت و توانمندسازی آنها، تداوم پیدا می نماید. در سرانجام دوره نیز در صورت رضایت کارآموز و مدیران بخش مربوطه، امکان جذب در خانواده همراه اول برای کارآموزان وجود دارد.

آموزشگاه همراه به عنوان برگزارنماینده دوره های کارآموزی همراه اول، تا به امروز دو دوره در سطح خانواده بزرگ همراه اول برگزار نموده که در این دوره ها بیش از 100 نفر وارد فرآیند ارزیابی کارآموزی و خانواده بزرگ همراه اول شده اند. تعدادی از نفرات برگزیده دوره اول کارآموزی نیز، به صورت قطعی وارد فرآیند جذب در همراه اول شدند.

آموزشگاه همراه از همه دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای کار، برای شرکت در سومین دوره کارآموزی همراه اول دعوت نموده که با مراجعه به سایت آموزشگاه تا تاریخ ذکر شده، درخواست خود را در حداقل یک موقعیت از 80 موقعیت موجود، ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع ثبت نام سومین دوره کارآموزی همراه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام سومین دوره کارآموزی همراه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید