اسپالتی: اشتباهات زیادی مرتکب شدیم، بارسلونا شب فوق العاده ای داشت

به گزارش وبلاگ سروری کیا، سرمربی تیم فوتبال ناپولی معتقد است شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل بارسلونا اشتباهات زیادی مرتکب شدند.

اسپالتی: اشتباهات زیادی مرتکب شدیم، بارسلونا شب فوق العاده ای داشت

به گزارش وبلاگ سروری کیا، لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت پلی آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا و در خانه خود با نتیجه 4 بر 2 مغلوب بارسلونا شدند و در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با قبول شکست 5 بر 3 از دور رقابت ها کنار رفتند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما باید صادق باشیم، بارسلونا اشتباهات بسیار کمتری نسبت به ما در مالکیت توپ مرتکب شد. ما بیشتر از آنچه که عادت داریم، اشتباه کردیم اما بارسلونا در انتقال توپ واقعاً خوب عمل کرد.

وی اضافه نمود: ما بعد از پنالتی که اینسینیه گل کرد، به بازی برگشتیم و در برترین دوره بازی خود قرار داشتیم، اما گل سوم را موقع بدی دریافت کردیم. حذف ما از این رقابت ها خیلی ناامیدکننده است، چون امشب جو واقعی ناپولی را داشتیم، خیلی سخت کار کردیم تا همه دوباره به اینجا برگردیم و این ما را مضاعف ناامید کرد. ما بعلاوه بعضی کارها را به خوبی انجام دادیم، اما نتوانستیم بازی را به شرایط قبلی برگردانیم.

سرمربی ایتالیایی ناپولی توضیح داد: زمانی که تیم نگرش درستی نداشته باشد، من همواره اولین نفر مسئول هستم. در آن لحظات سعی کردیم با قدرت از خط دفاعی بازیسازی کنیم، اما در یک سوم خاتمهی زمین پاس های خوبی ندادیم و بارسا بسیار تهاجمی بود، به خصوص در سمت راست زمین. ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و بارسلونا شب فوق العاده ای داشت.

اسپالتی در خاتمه خاطر نشان کرد: بابت این نتیجه ناراحتیم، اما از روز آدینه خودمان را برای یک بازی مهم (تقابل با لاتزیو در سری A ایتالیا) آماده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسپالتی: اشتباهات زیادی مرتکب شدیم، بارسلونا شب فوق العاده ای داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: اشتباهات زیادی مرتکب شدیم، بارسلونا شب فوق العاده ای داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید