امضای طوماری در مورد مخالفت با مصرف گوشت وال در ایسلند

به گزارش وبلاگ سروری کیا، طوماری در مورد مخافت با مصرف گوشت وال در ایسلند امضا شد

طوماری با مضمون تعهد به عدم مصرف گوشت وال و درخواست از دولت ایسلند برای جلوگیری از شکار بی رحمانه آن به طور بی سابقه ای به امضای صدهزار نفر از افراد محلی و جهانگرد ها در ایسلند رسید. این حرکت به وسیله صندوق بین المللی برای رفاه حیوانات با هدف ممانعت از شکار تجاری وال در کشورهای ایسلند، ژاپن و نروژ به منظور حفاظت بلند مدت از این حیوان شروع گشت. با خبرنگاران همراه باشید تا در ادامه از چگونگی این موضوع آگاه شویم.

امضای طوماری در مورد مخالفت با مصرف گوشت وال در ایسلند

صندوق بین المللی برای رفاه حیوانات ممانعت از این اقدام را همزمان با از سرگرفتن شکار تجاری وال ها در سال 2003 به منظور خاتمه دادن به این خشونت شروع کرد. قبل از امضای این طومار، طومار تشخیص بودجه برای بهداشت عمومی در ایسلند با امضای 16786 نفر بیشترین آمار امضای یک طومار در کشور ایسلند را به خود اختصاص داده بود. اوایل این ماه، تعهد به انجام این طومار که به وسیله صدهزار نفر امضا شده، به تعداد افراد امضا شده رسیده است. پاتریک رمیج، مدیر برنامه جهانی وال در صندوق بین المللی برای رفاه حیوانات گفت: این صدهزار امضا، پیغامی روشن برای مسئولان ایسلندی است که گردشگران و شهروندان ایسلندی، معتقدند که وال ها را تنها باید نظاره کرد و آسیبی به آنها نرساند. رمیج ادامه داد: ما از دولت ایسلند تقاضا داریم که با پاسخ به این طومار، مانع از انجام این عمل قرون وسطایی شوند و از صنعت تماشای وال ها برای جوامع ساحل نشین که تنها راه حفظ نسل آنهاست، حمایت کند. پنج سال پیش، ایسلند کمپین ما را ببینید، نخورید را به منظور منصرف کردن گردشگران از مصرف گوشت وال راه اندازی کرد.

در نظرسنجی گالوپ تعیین شد که تنها 3 درصد مردم بوی ایسلند گوشت وال مصرف می نمایند، اما بیشتر گردشگران هنگام حضور در ایسلند غذاهایی با گوشت وال را ترجیح می دهند به همین علت وال ها برای تأمین تقاضای غذایی گردشگران، سلاخی می شوند. جوانان داوطلب از سراسر جهان به برای رساندن پیغام خود به گردشگران به صندوق بین المللی برای رفاه حیوانات یاری می نماید و به آن ها شرح می دهند که در حقیقت گوشت وال نه سنت ایسلندی و نه غذای محلی آن جا است و از همه مهم تر، شکار وال، امکان تماشای آن ها را هم از بین می برد. این طرح با همکاری اتحادیه اپراتورهای تماشای وال در ایسلند تبلیغ شده و پیغام کمپین در قایق های تماشای وال به مشتریان منتقل می گردد. سال جاری این کمپین با اعلام حمایت موسیقی دانان روحیه بالایی گرفت. با نزدیک شدن عدد امضاها به صدهزار، کنسرتی در ریکیاویک در حمایت از وال ها به وسیله موسیقی دانان مذکور و سایرین برگزار گردید.

صندوق بین المللی برای رفاه حیوانات طرح دوستداران وال را که رستوران داران ایسلندی را به قدغن کردن منوهای دارای گوشت وال تشویق می نماید به طور موفقیت آمیزی به اجرا درآورد. هر رستورانی که عضویت این طرح را می پذیرد، برچسب مخصوصی دریافت می نماید که به مشتریان گوش زد می نماید، با داشتن تجربه دلپذیر دوستدار وال، غذاهای عاری از گوشت این حیوان را سفارش دهند.

صندوق بین المللی برای رفاه حیوانات به علت ماهیت خشونت بار شکار وال، مخالف این کار است. کشتن وال ها به هیچ وجه انسانی نیست و فیلم های ژاپنی از شکار وال ها که به وسیله دانشمندان این صندوق مورد آنالیز نهاده شد، نشان می دهند که حداقل یک ساعت و نیم برای کشتن یک وال وقت ضروری است. سال جاری تابستان، مجموعا 46 وال نیزه ای در آب های ایسلند سلاخی شده اند.

منبع: الی گشت

به "امضای طوماری در مورد مخالفت با مصرف گوشت وال در ایسلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای طوماری در مورد مخالفت با مصرف گوشت وال در ایسلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید