بازی Biomutant آذر ماه به نینتندو سوییچ می آید

به گزارش وبلاگ سروری کیا، کمپانی THQ Nordic به تازگی از تاریخ انتشار بازی اکشن و نقش آفرینی Biomutant برای نینتندو سوییچ رونمایی نموده است.

بازی Biomutant آذر ماه به نینتندو سوییچ می آید

این بازی که به وسیله استودیوی سوئدی Experiment 101 توسعه داده شد، در سال 2021 عرضه و با استقبال ضد و نقیضی روبرو شد. در حالی که بازی در ابتدا فوق العاده جالب به نظر می رسید و به بازیکن اجازه می داد تا موجود جهش یافته عجیب خود را در دنیایی عاری از بشر بسازد، Biomutant برای بعضی به علت اینکه به جاه طلبی های خود دست پیدا نکرد، ناامیدکننده بود. با این حال، بعضی هنوز به دنیا سازی و روایت منحصربه فرد بازی علاقه داشتند و این باعث شده تا بازی برای Experiment 101 و ناشر آن THQ Nordic پول مناسبی بدست آورد.

در واقع، Biomutant از نظر مالی آنقدر خوب عمل کرد که هزینه های فراوری خود را در هفته اول پس از عرضه جبران کرد. موفقیت مالی بازی برای استودیوی سازنده کافی بود تا نسخه های بیشتری از این بازی را روی پلتفرم های نو منتشر کند. لازم به ذکر است که بازی در ابتدا برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شد. در ادامه نسخه های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس /اس بازی به صورت دیجیتالی معرفی شدند و حالا به نظر می رسد که این بازی برای کنسول دستی نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که Biomutant دارای خطوط داستانی مختلف است که در آن تصمیمات بازیکن تعیین می نماید که داستان چگونه ادامه یابد. داستان اصلی حول محور درخت زندگی می چرخد که در اثر یک فاجعه طبیعی مورد اصابت قرار گرفته و به وسیله نوعی سم آلوده می گردد. از طرفی پنج ریشه درخت که به وسیله آن ها به تمام دنیا حیات بخشیده می گردد، از سوی پنج موجود در معرض تهدید قرار می گیرند.

این شرایط به وسیله شش قبیله موجود در بازی پیچیده تر می گردد.در واقع سه قبیله می خواهند درخت زندگی را شفا دهند و تعادل طبیعی دنیا را بازگردانند، در حالی که سه قبیله دیگر، شرایط پیش آمده را فرصتی برای توسعه قلمرو و قدرت خود می بینند. بازیکن می تواند با یک قبیله متحد گردد و قبایل دیگر را کنار بزند. هرچند بازیکن می تواند در صورت تمایل بدون نابودی هیچ یک از قبیله ها در خصوص سرنوشت درخت زندگی تصمیم بگیرد.

بازی Biomutant در تاریخ 30 نوامبر (9 آذر) روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Biomutant آذر ماه به نینتندو سوییچ می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Biomutant آذر ماه به نینتندو سوییچ می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید