تارتار: در بازی مقابل فولاد خوزستان محکوم به پیروزی هستیم، محرومیت آهنی ما را مات و مبهوت کرده است

به گزارش وبلاگ سروری کیا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد تیمش در دیدار مقابل فولاد خوزستان محکوم به کسب پیروزی و سه امتیاز است.

تارتار: در بازی مقابل فولاد خوزستان محکوم به پیروزی هستیم، محرومیت آهنی ما را مات و مبهوت کرده است

به گزارش خبرنگار وبلاگ سروری کیا از مسجدسلیمان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمام بازی های لیگ سخت هستند و حریفی مانند فولاد، کار را سخت تر می کند. فولاد ساختار بسیار قدرتمند و کادر فنی جوان و باانگیزه ای دارد. آنها امسال تغییرات زیادی داشتند و اهداف بزرگی در سر دارند.

وی با اشاره به حضور سعید آذری در باشگاه فولاد خوزستان گفت: با اضافه شدن او، فولاد می تواند قوی تر شود. آذری از مدیران کاربلد فوتبال ماست که به فولاد اضافه شده است. کار سختی مقابل فولاد داریم، اما در خانه و کنار هواداران خودمان که مانند کوه پشت ما هستند، بازی می کنیم.

شدیداً به سه امتیاز این بازی نیاز داریم تا از کورس نیمه بالای جدول جا نمانیم.، سرمربی نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این جمله شرح داد: در این مسابقه محکوم به پیروزی هستیم. بچه ها خوب تمرین کردند و انگیزه خوبی دارند. ان شاءالله با ارائه بازی خوب و هدفمند، از نقاط ضعف فولاد استفاده کنیم، نقاط قوت حریف را پوشش دهیم و اجازه ندهیم به ما صدمه بزنند تا به پیروزی برسیم.

تارتار درباره غایبان تیمش در این مسابقه گفت: تنها مصدوم ما عباس عسکری است. سعید آهنی هم با حکم کمیته انضباطی محروم شده است و از این بابت واقعاً گلایه داریم. نامه ای درباره دعوت به اردوی تیم جوانان به ما نزدند و از اینکه این رأی چگونه صادر شده است، مات و مبهوت هستیم. باشگاه و بازیکن باید دفاعیه خود را ارائه کنند و بعد تصمیم گیری شود. امیدوارم محرومیت آهنی بخشیده و به تیم اضافه شود، چون با محرومیت این بازیکنان جوان، فقط به آنها آسیب می زنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تارتار: در بازی مقابل فولاد خوزستان محکوم به پیروزی هستیم، محرومیت آهنی ما را مات و مبهوت کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: در بازی مقابل فولاد خوزستان محکوم به پیروزی هستیم، محرومیت آهنی ما را مات و مبهوت کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید