تداوم حملات وحشیانه سعودی ها به یمن

به گزارش وبلاگ سروری کیا، خبرگزاری خبرنگاران- استان های مأرب، البیضاء، صعده و الحدیده از هوا و زمین آماج حملات جنگنده های متجاوز سعودی- آمریکایی و مزدوران آن ها نهاده شد.

تداوم حملات وحشیانه سعودی ها به یمن

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سروری کیا به نقل از تلویزیون المسیره، استان های مأرب، البیضاء، صعده و الحدیده از هوا و زمین آماج حملات جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی و مزدوران آن ها نهاده شد.

شهرستان صرواح در استان مأرب در یازده نوبت، شهرستان مدغل در همین استان در سه نوبت، شهرستان السوادیه در استان البیضاء در چهار نوبت، منطقه البقع در استان صعده در دو نوبت بمباران و موشکباران شدند.

یک منبع در اتاق عملیات افسران رابط و هماهنگی در استان الحدیده گفت متجاوزان طی 24 ساعت گذشته 314 بار توافقنامه سوئد درباره آتش بس را نقض کردند.

9 مورد شلیک موشک از هواپیما های جاسوسی، 74 بار حملات موشکی و توپخانه ای و 213 بار شلیک با انواع گلوله ها از جمله موارد نقض این توافقنامه بوده است.

همچنین در حمله توپخانه ای نیرو های متجاوز سعودی به استان صعده دو شهروند یمنی شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

نیرو های سعودی بخش الرقو در منطقه مرزی منبه در استان صعده را هدف حملات توپخانه ای خود قرار دادند که در نتیجه این حملات یک زن و مرد یمنی شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر در حمله توپخانه ای مزدوران سعودی به مناطقی از شهر حجه در یمن دو شهروند این کشور زخمی شدند.

در این حمله تعداد زیادی دام هلاک شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تداوم حملات وحشیانه سعودی ها به یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم حملات وحشیانه سعودی ها به یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید