تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، مهلت ثبت نام و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت درآزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 تا پایان روز شنبه 27 آذرماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد

به گزارش ایسنا، ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود.

تا روز گذشته بیش از 185 هزار داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 ثبت نام نموده بودند.

فاطمه زرین آمیزی تاکید کرد: به متقاضیان توصیه می شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش نویس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان، اطلاعات لازم را براساس بند های ثبت نام وارد کنند.

وی تاکید کرد: متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت کنند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل متقاضی جلوگیری خواهد شد.

زرین آمیزی اظهار کرد: متقاضیان علاقه مند می توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401، در اولین مرحله دوره بیست و هفتمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور -بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون شرکت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در خاتمه اعلام کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در روز های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 28، 29 و 30 اردیبهشت 1401 برگزار خواهد شد و متقاضیان لازم است در روز های دوشنبه 26 و سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

پیش از این، اعلام شده بود که مهلت ثبت نام در این آزمون ساعت 24 امشب سه شنبه 23 آذر ماه به اتمام می رسد.

منبع: فرارو

به "تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید