جلسه مدیران استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش، طرفداران به استادیوم ها بر می گردند؟

به گزارش وبلاگ سروری کیا، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: امروز جلسه ای در وزارت ورزش با حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس برگزار کردیم و نقاط ضعف آنالیز شد تا آنها را اصلاح کنیم.

جلسه مدیران استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش، طرفداران به استادیوم ها بر می گردند؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سروری کیا، مهدی علی نژاد در خصوص حضور تماشاگران در بازی استقلال و نساجی گفت: همانطور که مستحضرید قرار است قرنطینه های هوشمند از اول آذرماه اجرا گردد و بخشی از آن هم مرتبط با ورزش است. کمیته امنیت و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا با فدراسیون فوتبال هماهنگی هایی را انجام داد و قرار شد به صورت پایلوت در مسابقه ای حضور تماشاگران در لیگ برتر را داشته باشیم که با توجه به فرآیندها، شیوه نامه و زیرساخت های موجود ببینیم که چه مسائلی داریم.

وی اضافه نمود: مهم این بود که سایت بلیت فروشی به سامانه وزارت بهداشت متصل گردد و کسانیکه بلیت می خرند هر 2 دز واکسن خود را زده باشند این اتصال برقرار شد البته ممکن است اشکلاتی هم وجود داشته باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص اینکه بعضی از تماشاگران گفته اند 2 دز واکسن را زده اند اما در وزارت بهداشت ثبت نشده است، گفت: ممکن است بحث هایی اینچنینی مطرح گردد و این مسائل دیگر مربوط به سامانه وزارت بهداشت است که قطعاً در آنجا هم مبادی وجود دارد تا این اشکالات مرتفع گردد اما تمام کسانی که در بازی استقلال و نساجی وارد استادیوم شدند هر دو دز واکسن را زده بودند و گیت های استادیوم نیز کارشان را تقریباً درست انجام دادند.

اما در استادیوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی نشد و امروز هم جلسه ای در وزارت ورزش با حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس، حراست وزارت ورزش، دبیرکل فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ برگزار کردیم و نقاط ضعف آنالیز شد تا آنها را اصلاح کنیم. فردا هم جلسه ای تخصصی در کمیته امنیت و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا خواهیم داشت و جمع بندی می کنیم تا در بازی های آینده لیگ حضور تماشاگران ابلاغ گردد و نه فقط در بازی های استقلال و پرسپولیس بلکه در استادیوم های دیگر هم این امکان فراهم گردد که تماشاگران حضور داشته باشند و حتی در رشته های دیگر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جلسه مدیران استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش، طرفداران به استادیوم ها بر می گردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مدیران استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش، طرفداران به استادیوم ها بر می گردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید