خبرنگاران استان اردبیل برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها آماده است

به گزارش وبلاگ سروری کیا، اردبیل - خبرنگاران- رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تمامی عوامل در استان آماده برگزاری انتخابات پرشور شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری هستند.

خبرنگاران استان اردبیل برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها آماده است

بهروز ندایی یکشنبه شب در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه نمود: تمامی پیش بینی ها از جمله تهیه دستگاه تشخیص هویت و خودروها و تجهیزات دیگر صورت گرفته است و هیچ مسئله ای در فرایند انتخابات پیش رو وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در زمان رای گیری افراد هم با کارت ملی قدیم و هم جدید و نیز شناسنامه می توانند در انتخابات شرکت نمایند، بیان نمود: ثبت و احوال نیز آمادگی دارد برای مراجعان جهت تعویض کارت ملی خدمات ارائه دهد.

وی افزود: هماهنگی های لازم با هیات نظارت بر انتخابات برای حضور حداکثری و انتخابات سالم صورت گرفته و امیدواریم مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در این دوره از انتخابات در سرنوشت خود تاثیر گدار باشند.

ندایی با اشاره به اینکه به لحاظ وجود کرونا، اخذ رای باید در سریع ترین زمان ممکن در شعبات اخذ رای صورت گیرد، گفت:انتخابات الکترونیکی صرفا برای شمارش آرای سریع در شهرهای عظیم و مراکز استان ها است و به هر صورت حضور فیزیکی مردم در پای صندوق های رای الزامی است.

وی اظهار کرد: 725 نفر از داوطلبان شوراهای شهر در استان تایید صلاحیت قطعی شده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه نمود: تایید صلاحیت داوطلبان در شوراهای روستا نیز توسط هیات های اجرایی در حال آنالیز است که نتیجه بعد از آنالیز به هیئت نظارت بخش ها ارسال می گردد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستاها و سیزدهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری 28 خرداد ماه برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استان اردبیل برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استان اردبیل برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید