خبرنگاران زمان فرایند اخذ رای در چهارمحال و بختیاری به پایان رسید

به گزارش وبلاگ سروری کیا، شهرکرد- خبرنگاران- رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت:زمان ورود به شعب اخذ رای و فرایند اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تمامی 4 حوزه انتخابیه این استان به انتها رسید.

خبرنگاران زمان فرایند اخذ رای در چهارمحال و بختیاری به پایان رسید

جعفر مردانی گرم دره شامگاه جمعه به وبلاگ سروری کیا مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با قدردانی از مردم ولایت مدار استان در خلق حماسه ای دیگر تاکید کرد:با انتها یافتن زمان اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرکرد، سامان و بن در ساعت 10 روز دوم اسفندماه، فرایند رای گیری در این استان به انتها رسید.

وی گفت: قرار شده است تمامی افراد واجد شرایطی که در صف انتظار رای دادن هستند به داخل شعبه اخذ رای هدایت و در مراحل رای گیری قرار گرفته و درب شعب بسته شود.

به گفته وی، با توجه به درخواست های فرمانداران حوزه های انتخابیه شهرستان های این استان مبنی بر تمدید مدت زمان اخذ رای و نظر به موافقت وزیر کشور به استناد تبصره 4 ماده 10 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان رای گیری در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرکرد، سامان و بن 4 به مدت ساعت یعنی تا ساعت 22 (10 شب)، حوزه انتخابیه شهرستان بروجن به مدت 3 ساعت یعتی تا ساعت 21 (9 شب) و حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار یک ساعت یعنی تا ساعت 19 (7 شب) تمدید شد.

وی اضافه نمود: انتخابات مجلس یازدهم در حوزه های انتخابیه شهرستان های لردگان و خانمیرزا با توجه به درخواست فرمانداران این شهرستان ها اخذ رای تمدید نشد و در همان مدت زمان قانونی یعنی تا ساعت 18 (6 عصر) به انتها رسید.

مردانی گرم دره شرح داد: هم اینک در تمامی 4 حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری شامل شهرستان های شهرکرد، سامان و بن، بروجن، لردگان و خانمیرزا و همچنین اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار مرحله رای گیری به انتها رسیده است.

به گزارش وبلاگ سروری کیا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه دوم اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

مردم چهارمحال و بختیاری 4 نفر را برای حضور در مجلس یازدهم انتخاب می کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران زمان فرایند اخذ رای در چهارمحال و بختیاری به پایان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زمان فرایند اخذ رای در چهارمحال و بختیاری به پایان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید