خبرنگاران صعود دورتموند با درخشش هالند؛ کامبک سه ویا تکمیل نشد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، تهران- خبرنگاران- دورتموند با درخشش دوباره ستاره نروژی خود پیروز شد در مجموع 2 بازی رفت و برگشت از سد سه ویا گذشته و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

خبرنگاران صعود دورتموند با درخشش هالند؛ کامبک سه ویا تکمیل نشد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، تیم های دورتموند آلمان و سه ویا اسپانیا سه شنبه شب در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند که زنبورهای آلمانی با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسیدند و در مجموع با حساب پنج بر چهار برنده شده و به مرحله یک چهارم راه پیدا کردند.

مانند دیدار رفت، ستاره این بازی هم ارلینگ هالند نروژی بود. ستاره جوان دورتموند همانند دیدار رفت 2 گل زد. او ابتدا در دقیقه 35 روی پاس مارکو رویس تیمش را پیش انداخت و سپس در دقیقه 54 از روی نقطه پنالتی دبل کرد. البته گل دوم او حواشی زیادی داشت. پنالتی با تصمیم var گرفته شد و سپس در مرحله نخست پنالتی هالند به وسیله یاسین بونو مهار شد اما مجددا var تصمیم به تکرار گرفت. هالند در این بین با گلر مراکشی سه ویا درگیر شد و پس از اینکه پنالتی دومش را گل کرد به سمت بونو خوشحالی کرد و کارت زرد گرفت.

در ادامه سه ویا برای جبران پیش آمد و پیروز شد در دقیقه 68 با پنالتی یوسف النصیری فاصله را کم کند. این بازیکن در دقیقه 96 گل دوم خودش و تیمش را هم زد اما این برای بازگشت شاگردان یولن لوپتگی کافی نبود و زمان اجازه تکمیل شدن کامبک را نداد. دورتموند بعد از برد سه بر 2 در اسپانیا، این بار با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسید ولی با برد پنج بر چهار در مجموع راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران صعود دورتموند با درخشش هالند؛ کامبک سه ویا تکمیل نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صعود دورتموند با درخشش هالند؛ کامبک سه ویا تکمیل نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید