دختر ترامپ قرنطینه شد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری هیل، ایوانکا ترامپ دختر و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که هفته گذشته با پیتر داتون وزیر کشور استرالیا -که به تازگی تست کرونای وی مثبت اعلام شده است- ملاقات نموده بود، در حالت قرنطینه خانگی قرار گرفته است.

دختر ترامپ قرنطینه شد

معاون دفتر رسانه ای کاخ سفید روز آدینه با تأیید خبر قرنطینه خانگی ایوانکا ترامپ مدعی شد که پزشکان کاخ سفید ایوانکا ترامپ گفته اند که نیازی به قرنطینه خانگی ندارد.

ساعاتی پیش پیتر داتون وزیر کشور استرالیا که هفته گذشته برای شرکت در یک نشست امنیتی-اطلاعاتی مشترک به واشنگتن سفر نموده و در جریان این سفر با ویلیام بار وزیر دادگستری آمریکا و ایوانکا ترامپ دختر و مشاور دونالد ترامپ ملاقات نموده بود، از مثبت اعلام شدن نتیجه تست کرونای خود اطلاع داد.

پیتر داتون که امروز آدینه ابتلایش به ویروس کرونا به تأیید پزشکان رسیده است، روز آدینه ششم مارس (16 اسفند) در واشنگتن حضور داشته و در نشستی مشترک با تنی چند از مقامات امنیتی کشور های کانادا، نیوزیلند، انگلیس و آمریکا شرکت نموده است.

در تصویری که رسانه های آمریکایی از خاتمه این نشست منتشر نموده اند، پیتر داتون وزیر کشور استرالیا (نفر سوم از سمت راست تصویر) دقیقاً در کنار ایوانکا ترامپ دیده می گردد.

منبع: انتخاب

به "دختر ترامپ قرنطینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر ترامپ قرنطینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید