رقم درخواستی برای طارمی مثل یک شوخی است! ، مهدی و تاتنهام ؛ معادله ای که سر دیگر آن بایرن قرار گرفته است

به گزارش وبلاگ سروری کیا، السدیر گلد (Alasdair Gold) خبرنگار باشگاه تاتنهام می نویسد، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به تاتنهام پیشنهاد شده است.

رقم درخواستی برای طارمی مثل یک شوخی است! ، مهدی و تاتنهام ؛ معادله ای که سر دیگر آن بایرن قرار گرفته است

به گزارش وبلاگ سروری کیا، دنیل لوی مدیر باشگاه مذاکراتی در این خصوص با باشگاه پرتغالی داشته است و در این میان به گفته این خبرنگار، پورتو مبلغ 30 میلیون یورو برای انتقال مهدی به لندن درخواست نموده است.

از سوی دیگر گفته شده، لوی از درخواست پورتو شگفت زده شده و اعتقاد دارد که 30 میلیون یورو برای بازیکنی که در سال پایانی قراردادش بوده و 31 سال دارد، چیزی شبیه به یک شوخی است.

از سوی دیگر اگر هری کین از تاتنهام نرود، باشگاه لندنی فعلا نیازی به جانشین برای او نخواهد داشت. شنیده شده است که بایرن مونیخی ها، پیشنهادی فراتر از 100 میلیون یورو را برای کین ارائه نموده اند. فروش سادیو مانه به النصر عربستان، شرایط مالی باواریایی ها را بهتر نموده و از سوی دیگر نیازشان به یک مهاجم نوک را افزایش داده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "رقم درخواستی برای طارمی مثل یک شوخی است! ، مهدی و تاتنهام ؛ معادله ای که سر دیگر آن بایرن قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم درخواستی برای طارمی مثل یک شوخی است! ، مهدی و تاتنهام ؛ معادله ای که سر دیگر آن بایرن قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید