رونمایی از اولین خرید زمستانی قلعه نویی؛ پاسخ مثبت منتظری به پیشنهاد سپاهان

به گزارش وبلاگ سروری کیا، این بازیکن که تحت قرارداد باشگاه الخریطیات قطر قرار گرفته است برای امضای قرارداد با سپاهان احتیاج به رضایت نامه این باشگاه دارد و به همین منظور سفری به قطر خواهد داشت تا بتواند با این باشگاه تسویه حساب نموده و پس از آن راهی اصفهان خواهد شد.

رونمایی از اولین خرید زمستانی قلعه نویی؛ پاسخ مثبت منتظری به پیشنهاد سپاهان

مدافع سابق استقلال با سپاهان به توافق رسید و به دنبال رضایت نامه اش برای پیوستن به این تیم است.

به گزارش ایلنا، پژمان منتظری، مدافع سابق استقلال که از ابتدای فصل جاری به دلایل نامعلوم حاضر به ادامه همکاری با این تیم نشد و تصمیم گرفت یک نیم فصل بیرون بنشیند، در آستانه بازگشت به لیگ برتر است.

منتظری که از ابتدای فصل مورد توجه قلعه نویی و سپاهان قرار داشت در آن مقطع به پیشنهاد این باشگاه پاسخ منفی داد و حاضر نشد به اصفهان برود ولی حالا در مذاکراتی که طرفین بار دیگر با هم داشتند این توافق حاصل شد و منتظری پیشنهاد طلایی پوشان را پذیرفت.

این بازیکن که تحت قرارداد باشگاه الخریطیات قطر واقع شده است برای امضای قرارداد با سپاهان احتیاج به رضایت نامه این باشگاه دارد و به همین منظور سفری به قطر خواهد داشت تا بتواند با این باشگاه تسویه حساب نموده و پس از آن راهی اصفهان خواهد شد.

سپاهانی ها که به تازگی با مصدومیت عزت اله پورقاز از ناحیه رباط صلیبی تا پاین فصل وی را در اختیار ندارند، به دنبال جذب یک مدافع میانی بوده و حالا با جذب منتظری این مشکلشان رفع خواهد شد.

منتظری در حال حاضر 36 ساله است و قراردادش با سپاهان تا خاتمه فصل جاری خواهد بود.

منبع: عصر ایران

به "رونمایی از اولین خرید زمستانی قلعه نویی؛ پاسخ مثبت منتظری به پیشنهاد سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اولین خرید زمستانی قلعه نویی؛ پاسخ مثبت منتظری به پیشنهاد سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید