سالن 15 هزارنفری والیبال ارومیه بعد از آنالیز فنی کلنگ زنی می گردد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، مسعود سلطانی فر شنبه شب در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد علت عدم کلنگ زنی سالن 15 هزار نفری والیبال در ارومیه اظهارداشت: امروز شنبه قرار بود کلنگ احداث سالن 15 هزار نفری والیبال این شهر بر زمین زده گردد اما به آنالیز و ارائه نظرات کارشناسی کلنگ به زمان دیگری موکول شد.

سالن 15 هزارنفری والیبال ارومیه بعد از آنالیز فنی کلنگ زنی می گردد

وی با اشاره به وجود 40 طرح ورزشی نیمه تمام در استان بیان کرد: 40 طرح ورزشی نیمه تمام استان وجود دارد که همه کوشش ما بهره برداری از آنان تا خاتمه کار دولت دوازدهم است.

سلطانی فر با اشاره به بازدید از استادیوم نیمه تمام 15 هزار نفری فوتبال در ارومیه اضافه نمود: استادیوم 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه طبق وعده ای که به مردم این شهر و مسؤولان داده ایم تا شهریور سال جاری به بهره برداری می رسد.

وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از کوشش های ارومیه و طرفداران این شهرستان در پی میزبانی شایسته هفته سوم مسابقات والیبال لیگ ملت های دنیا اضافه نمود: ارزیابی ها نشان از عشق و علاقه مردم ارومیه به والیبال دارد که این امر مایه آبروداری کشورمان شده است.

سلطانی فر گفت: باید قبل از هر چیز از استاندار و همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تشکر کنم که همه کوشششان را برای برگزاری این مسابقات به کار بستند.

وزیر ورزش و جوانان برای تماشای لیگ ملت های والیبال به آذربایجان غربی سفر نموده بود و ساعت 18:30 امروز با حضور در سالن 6 هزار نفری غدیر بازی ایران و لهستان را تماشا و دو طرح نیز کلنگ زنی کرد.

دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های والیبال از 24 تا 26 خردادماه جاری در شهر ارومیه برگزار می گردد و در این هفته تیم های ملی والیبال ایران، روسیه، لهستان و کانادا با هم به رقابت می پردازند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سالن 15 هزارنفری والیبال ارومیه بعد از آنالیز فنی کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن 15 هزارنفری والیبال ارومیه بعد از آنالیز فنی کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید