سه داور مشهور فوتبال ایران از لیگ برتر خط خوردند

به گزارش وبلاگ سروری کیا، بازی های این هفته لیگ یک با قضاوت داوران مشهور لیگ برتر برگزار خواهد شد.

سه داور مشهور فوتبال ایران از لیگ برتر خط خوردند

به گزارش وبلاگ سروری کیا آنلاین، فردا هفته سی ام لیگ آزادگان با دیدارهای مهم و سرنوشت ساز برگزار خواهد شد که هر یک سرنوشت صعود و سقوط تیمها را می تواند تحت تاثیر خود قرار بدهد.

کمیته داوران نیز از این رو نام داوران مشهور را برای قضاوت این هفته لیگ یک معرفی نموده است. علاوه بر پیغام حیدری که راهی یزد خواهد شد تا بازی چادرملو را سوت بزند، برادر او دکتر بیژن به همراه مرتضی منصوریان و امیر عرب براقی نیز این هفته در لیگ آژادگان قضاوت خواهند داشت.

بازی آرمان گهر و سایپا که برای صعود معین کننده خواهد بود، به مرتضی منصوریان سپرده شده است. بازی چوکا و شمس آذر که جدال یک تیم مدعی صعود و تیمی در منطقه سقوط خواهد بود، در اختیار امیر عرب براقی است. نکته جالب اینکه این دو داور به تازگی به فهرست بین المللی ایران اضافه شده اند.

بیژن حیدری که گزینه قضاوت دربی نیز بود، باید راهی قم گردد تا بازی خوشه طلایی ساوه و خیبر خرم آباد را سوت بزند که این بازی هم از هیجان بالایی برخوردار است.

به این ترتیب و با حضور چهار داور مشهور در بازیهای این هفته لیگ یک، آنها از فهرست داورانی که امکان قضاوت هفته بیست و هشتم لیگ برتر را دارند خط خواهند خورد و احتمالا قضاوت بعدی آنها در لیگ برتر، هفته بیست و نهم خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "سه داور مشهور فوتبال ایران از لیگ برتر خط خوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه داور مشهور فوتبال ایران از لیگ برتر خط خوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید