شوخی با 20 سالگی در آخرین نشست فصلی دوشنبه های شعرخوانی

به گزارش وبلاگ سروری کیا ، شعرهایی که به وسیله شاعران در نهمین جلسه نشست دوشنبه های شعر خوانده شد با استقبال بسیاری روبه رو شد از جمله شعر سعید پژمان، شاعر 20 ساله جوانی که با سنش شوخی کرد و خواند: آمد به این دیار غم از 20 سالگی/ من پا به سن گذاشتم از 20 سالگی.

شوخی با 20 سالگی در آخرین نشست فصلی دوشنبه های شعرخوانی

غلامرضا طریقی، شاعر و نویسنده که مدیریت نشست های دوشنبه های شعر را به عهده دارد، درباره استعدادهای آینده شعری مشارکت نمایندگان در این نشست ها بیان نمود: با وجود آنکه در فصل بهار با تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان روبه رو بودیم و حتی فصل امتحان دانشجویان و دانش آموزان بود اما پیروز به برگزاری 9 نشست شدیم که شعرهای بسیاری از دوستان جوان شاعر قابل تحسین است. اگر نشست های دوشنبه های شعرخوانی با همین روند ادامه پیدا کند شاهد معرفی 20 شاعر تازه نفس خوب به دنیای شعر امروز خواهیم بود، به همین علت به ادامه این برنامه خوشبین هستم.

شاعر کتاب ایمان بیاورید به تمدید فصل سرد، درباره جلسات پیش روی این نشست ها گفت: من فکر می کنم بعد از انتها امتحانات شاهد حضور پررنگ تر افراد در نشست دوشنبه های شعر خواهیم بود، گرچه با آغاز نشست ها در فصل بهار شاهد بیش از 50 شرکت نماینده در هر جلسه بودیم که ممکن است علت این استقبال آنالیز جدی شعر در نشست ها بدون برنامه های جانبی فانتزی باشد.

فصل تابستان نشست دوشنبه های شعر از پنجم تیرماه به صورت مرتب در خانه شعر و ادبیات برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند از ساعت 17 تا 19 به خانه شعر و ادبیات واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، بزرگراه شهید حقانی غرب به شرق، ورودی کتابخانه ملی مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شوخی با 20 سالگی در آخرین نشست فصلی دوشنبه های شعرخوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی با 20 سالگی در آخرین نشست فصلی دوشنبه های شعرخوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید