طرح افزایش توان تزریق گاز در میادین کرنج و پارسی به مرحله پیش راه اندازی رسید

به گزارش وبلاگ سروری کیا، خبرنگاران: مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از تکمیل طرح افزایش توان تزریق گاز در میادین کرنج و پارسی خبر داد و گفت: هم اکنون این طرح در مرحله پیش راه اندازی واقع شده است.

طرح افزایش توان تزریق گاز در میادین کرنج و پارسی به مرحله پیش راه اندازی رسید

به گزارش وبلاگ سروری کیا از شرکت ملی نفت ایران، سید عبدالله موسوی افزود: با اتمام مرحله پیش راه اندازی و بررسی های فنی و ایمنی، این طرح به طور رسمی افتتاح و در مدار عملیات قرار می گیرد.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش توان تزریق در مخازن کرنج و پارسی به میزان حدود 200 میلیون فوت مکعب بیان کرد و گفت: با راه اندازی این طرح، ظرفیت تزریق گاز در این میادین از روزانه 900 میلیون فوت مکعب در زمان حاضر به یک میلیارد و 100 میلیون فوت مکعب افزایش می یابد.

موسوی درباره عملیات اجرایی این طرح گفت: در این طرح دو ردیف کمپرسور جدید در ایستگاه های تزریق گاز شماره 500 کرنج و 700 پارسی به همراه خطوط لوله و تهسیلات سرچاهی تزریق گاز نصب شده است.

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افزود: طرح افزایش توان تزریق گاز در میادین کرنج و پارسی که در شمار 14 پروژه اولویت دار این شرکت محسوب می شود، با اعتبار 600 میلیارد ریال اجرا شده است.

میادین کرنج و پارسی در استان خوزستان و در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری قرار دارند.

منبع: تسنیم

به "طرح افزایش توان تزریق گاز در میادین کرنج و پارسی به مرحله پیش راه اندازی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح افزایش توان تزریق گاز در میادین کرنج و پارسی به مرحله پیش راه اندازی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید