ظهور یک ستاره بی نام و نشان در بین مسی و رونالدو ، معرفی پدیده تازه دنیای فوتبال در جام جهانی قطر

به گزارش وبلاگ سروری کیا، درخشش انر والنسیا یا گلزنی ستاره ای مثل مسی و رونالدو، اصلا غافلگیرکننده نیست؛ چراکه همه این بازیکن ها، قبل از این سابقه درخشش در جام جهانی را داشته اند.

ظهور یک ستاره بی نام و نشان در بین مسی و رونالدو ، معرفی پدیده تازه دنیای فوتبال در جام جهانی قطر

به گزارش وبلاگ سروری کیا آنلاین، پدیده این روزهای جام ستاره جوان خط حمله هلند است؛ کودی گاکپو که برای تیم فان خال می درخشد و امیدهای این تیم را برای آینده زنده نگه می دارد. کودی با گلزنی در دومین بازی هلند، تبدیل به دومین فوتبالیست تاریخ این کشور شد که در هر 2 مسابقه اولش در جام جهانی پیروز به گلزنی می گردد. این یک رکورد فراموش نشدنی است. قبل از این، تنها ممفیس دیپای صاحب چنین رکورد قابل توجهی بود. گاکپو با بازکردن دروازه اکوادور، سریع ترین گل این دوره جام را هم به ثمر رساند. او این کار را با پای غیرتخصصی اش انجام داد تا نشان بدهد که این روزها چقدر آماده است. او از آغاز این فصل روی 34 گل در باشگاه و تیم ملی تأثیر مستقیم داشته است. 18 گل و 16 پاس گل، ثابت می نماید کودی هم یک بازیکن تیمی و هم یک مهاجم بسیار خطرناک است. او حالا خودش را به لیست 2 گله های جام اضافه نموده و شانس زیادی برای تبدیل شدن به پدیده مسابقه ها دارد. حداقل تا امروز هیچ بازیکن جوانی در این دوره از رقابت ها به میزان او مسیر پیش بینی ها را عوض ننموده است.

کودی ماتیاس گاکپو از 17 سالگی در آموزشگاه آیندهوون حضور داشته است. او پدری توگویی و مادری هلندی دارد و در منطقه آیندهوون متولد شده است. کودی که برای چندسال متوالی برترین گلزن تیم جوانان پی اس وی به شمار می رفت، خاتمه سال 2018 برای تیم اصلی این باشگاه بازی کرد. این تنها مسابقه آن فصل او برای تیم به عنوان یک بازیکن تعویضی بعد از دقیقه 90 بود. کاگپو فصل بعد 10 بار در ترکیب باشگاهش نهاده شد و با زدن 2 گل، نشانه هایی از یک ستاره بااستعداد را ظاهر کرد. اوضاع برای این بازیکن جوان مدام بهتر شد و در فصل تازه 8 گل برای پی اس وی به ثمر رساند. کودی حالا به یک ستاره ثابت برای تیم هلندی تبدیل شده است؛ بازیکنی که در 14 مسابقه این فصل لیگ هلند، 9 گل زده و فرم درخشانی داشته است. گاکپو یک وینگر راست پا به شمار میرود که در سمت چپ به میدان می رود؛ یک وینگر کلاسیک که به داخل می زند، ضربه های بسیار محکمی دارد و چارچوب را بسیار خوب می شناسد. او با یاری سرعت بسیار بالا و توانایی دریبلینگ، مدافعان حریف را به شدت آزار می دهد.

بعید به نظر می رسد تیم فان خال بتواند تا روزهای پایانی در این تورنمنت بماند. با این حال، تردیدی نیست که کودی گاکپو به خوبی فرصت دیده شدن در این جام را به دست آورده و به زودی، راهی یک لیگ بزرگ تر و یک باشگاه بزرگ تر خواهد شد. او در این جام خوش درخشیده و با این فرم، به زودی صاحب یک قرارداد گران قیمت خواهد شد. کودی یکی از آینده دارترین ستاره های فوتبال هلند به شمار می رود؛ بازیکنی که همواره آماده است تا تور دروازه را بلرزاند و در جام جهانی نیز، خیلی زود خودش را در قامت یک ستاره نمایان نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ظهور یک ستاره بی نام و نشان در بین مسی و رونالدو ، معرفی پدیده تازه دنیای فوتبال در جام جهانی قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظهور یک ستاره بی نام و نشان در بین مسی و رونالدو ، معرفی پدیده تازه دنیای فوتبال در جام جهانی قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید