فورتناینت دیگر روی ویندوز 7 و 8 اجرا نمی شود

به گزارش وبلاگ سروری کیا، اگر یک سیستم با ویندوز 7 یا 8 دارید، به احتمال زیاد دیگر نمی توانید با آن عناوین آنلاین نو را تجربه کنید. به همین دلیل باید این دو ویندوز را به 11 یا 10 ارتقاء داده تا عناوین نو روی آن ها اجرا شوند. نکته اینجاست که بسیاری از افراد به رابط کاربری ویندوزهای قدیمی عادت کرده و به همین دلیل تمایلی به تعویض آن ها ندارند.

فورتناینت دیگر روی ویندوز 7 و 8 اجرا نمی شود

بازی فورتنایت (Fortnite) یکی از عناوین بسیار پرطرفدار در دنیا است. این بازی با کاربران بسیار زیادی که جذب کرد توانست به موفقیت خود ادامه دهد. به همین دلیل فصل های تازهی از این بازی عرضه شده و همچنان محبوبیت خوبی در میان گیمرها دارد. یکی از نکات جالب فورتنایت این بود که از ویندوز 7 و 8 پشتیبانی می کرد. به همین دلیل افراد زیادی به آن دسترسی داشتند.

حدود یک ماه پیش بود که فورتنایت تبدیل به یک بازی سنگین شد. به دلیل اینکه موتور انیمیشن سازی این بازی به آنریل انجین 5.1 (Unreal Engine 5.1) تغییر کرده و از لحاظ بصری یک ارتقاء چشم گیر نسبت به قبل داشت. همین باعث شد تا سیستم مورد نیاز برای تجربه فورتنایت به طور کلی تغییر کند. چندی پیش هم شرکت اپیک (Epic) اعلام نمود که با عرضه قسمت 4 فصل 2 این بازی داشتن ویندوز 10 الزامی خواهد بود.

حال با عرضه قسمت 4 فصل 2 بازی فورتنایت، این حرف اپیک به حقیقت پیوسته است. به این معنا که دیگر بازی فورتنایت روی ویندوز 7 و 8 اجرا نمی شود. به همین دلیل اگر شما می خواهید بازی فورتنایت را به راحتی روی سیستم خود اجرا کنید، باید ویندوزتان را ارتقاء دهید. شرکت اپیک در این مورد توضیح داد:

استفاده از سیستم های تازه یک حرکت کاملاً منطقی از طرف شرکت اپیک است. سیستم عامل ویندوز 7 و 8 هرچند خوب یا بد دیگر سیستم عامل های تازهی نبوده و مسائل بسیار زیادی دارند. این سیستم ها از رزولوشن های بسیار بالا پشتیبانی نکرده و از طرفی برای گیمینگ نیز چندان بهینه نشده اند.

نکته دیگر اینجاست که خود مایکروسافت نیز به طور رسمی دیگر از ویندوز 7 و 8 پشتیبانی نمی کند. به همین دلیل این دو سیستم عامل کاربرد خود را از دست داده و کاربران باید به سمت سیستم عامل های تازهتر بیایند. از طرفی اپیک نیز کاربران زیادی را از دست نخواهد داد. به دلیل اینکه کاربران ویندوز 7 و 8 تنها 4 درصد از کاربران بازی فورتنایت را تشکیل داده که رقم چندان زیادی نیست. پس به طور کلی ارتقاء سیستم مورد نیاز فورتنایت به ویندوز 10 یک کار کاملاً منطقی و درست از طرف شرکت اپیک است.

منبع: PCgamer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "فورتناینت دیگر روی ویندوز 7 و 8 اجرا نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورتناینت دیگر روی ویندوز 7 و 8 اجرا نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید