لزوم شناسنامه دار شدن کالاها و انبارها در سطح استان تهران

به گزارش وبلاگ سروری کیا، استاندار تهران بر لزوم شناسنامه دار شدن انبارها و کالاها در سطح استان تهران تاکید نمود.

لزوم شناسنامه دار شدن کالاها و انبارها در سطح استان تهران

به گزارش وبلاگ سروری کیا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: بی تردید یکی از محورهای مهم مالی، فرهنگی، تجاری و سیاسی در سطح استان در گروی عملکرد مطلوب کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

امروز در این جلسه در نخستین دستور کار، پیگیری کمیته پایش برای انبارها و مراکز نگهداری کالا و شناسنامه دار کردن آنها مورد آنالیز نهاده شد که بسیار پر اهمیت بود.

وی اضافه کرد: قطعا باید در سطح استان نسبت به مراکز نگهداری کالا نظارت و پایش دقیقی وجود داشته باشد تا متوجه شویم که این مراکز چه ویژگی هایی دارند و آیا از استانداردهای لازم به لحاظ سلامت و امنیت برخوردار هستند یا خیر؟

وی تاکید نمود: از همه فرمانداران درخواست کردیم که درباره نظارت و پایش بر روی انبارها به صورت دقیق عمل نمایند و با انبارهایی که شرایط نگهداری ندارند و شناسنامه دار نیز نشدند برخورد قانونی صورت بگیرد. بی تردید باید در تمام انبارها نوع کالا و چگونگی آن و همچنین رعایت استانداردها تحت نظر دقیق باشد. قطعا اگر انبارها این موارد را رعایت ننمایند با مسائل بسیاری در سطح استان روبرو می شویم.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود آنالیز ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی را از دیگر دستور کارهای این کمیسیون در جلسه امروز بیان کرد و اضافه کرد: در سطح استان استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد و ما امروز در شرایط فعلی این نکته را مورد توجه قرار داده ایم که گرفتار خام فروشی شده ایم و استکبار جهانی نیز به دنبال جلوگیری از شکوفایی قابلیت و استعدادهای ما شده است. در سالی که به نام رونق فراوری نامگذاری شده و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار نهاده شده توجه به فراوری داخلی موضوع بسیار جدی است.

وی تاکید نمود: در حال حاضر هر خریدی که انجام می دهیم به اشتغال کشور دیگر یاری می کنیم و به اقتصاد خود ضربه می زنیم. مهمترین وظیفه ما رونق فراوری و حفظ اشتغال موجود و همزمان ایجاد اشتغال جدید است.

وی ادامه داد: دشمن در عملیات روانی همه گزینه ها را امتحان نموده است اما دولت ترامپ در کنار همه اقدامات خصمانه علیه کشور ما به طور جد، پمپاژ یأس و ناامیدی را در دستور کار خود قرار دادند. باید اشتغال صنایع کوچک و خانگی را که بسیار ارزشمند است مورد توجه قرار دهیم. ما در حال حاضر سه میلیون زن سرپرست خانوار داریم که به لحاظ مالی آسیب پذیرند و هر راهی که بتوانند برای خود اشتغالی داشته باشند ارزشمند است.

محسنی بندپی با تاکید بر لزوم شناسه دار کردن کالاها در سطح استان گفت: این موضوع در این جلسه مورد آنالیز نهاده شد. باید مراقبت کنیم که تحقق این کار هر چه زودتر انجام گردد و فرمانداران نیز باید با سازمان صمت درباره شناسنامه دار کردن کالاها همراهی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لزوم شناسنامه دار شدن کالاها و انبارها در سطح استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم شناسنامه دار شدن کالاها و انبارها در سطح استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید