مایکروسافت به کارمندانش 3ماه مرخصی والدین می دهد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، شرکت مایکروسافت بیان کرد به دلیل تعطیلی مدارس، به کارمندانش 3ماه مرخصی والدین می دهد.

مایکروسافت به کارمندانش 3ماه مرخصی والدین می دهد

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری وبلاگ سروری کیا از سی ان ان، مایکروسافت به دلیل طولانی شدن تعطیلی مدارس در پی شیوع ویروس کرونا، به کارگران خود سه ماه مرخصی والدین می دهد.

سخنگوی این شرکت گفت: والدینی که برای مایکروسافت کار می نمایند می توانند چگونگی و زمان استفاده از مرخصی را انتخاب نمایند؛ خواه سه ماه متوالی و یا چند روز در هفته باشد. مایکروسافت این برنامه را مرخصی 12 هفته ای مدارس و مراقبت از بچه ها نامیده است.

این سخنگو اضافه کرد: این سیاست به این معنی است که به کارکنانمان انعطاف پذیری و مرخصی بیشتری بدهیم زیرا آن ها با تعطیلی مدارس روبرو هستند.

ویروس کرونا مدارس را در سراسر دنیا مجبور به تعطیلی نموده است. یونسکو تخمین میزند که تعطیلی مدارس در 188 کشور دنیا بیش از 91٪ از جمعیت دانش آموزان دنیا را تحت تأثیر قرار داده است (حدود 1.6 میلیارد کودک و عظیم سال). چندین ایالت آمریکا تعطیلی مدارس را تمدید نموده اند و بعضی از فرمانداران نیز اعلام کردند که مدارس تا انتها سال تحصیلی جاری تعطیل خواهند ماند. این موضوع شامل واشنگتن، جایی که دفتر مرکزی مایکروسافت قرار گرفته، می گردد.

حرکت مایکروسافت یکی از سایر اقداماتی است که شرکت های فناوری در راستای اعمال قرنطینه پیش گرفته اند. بسیاری از کارمندان این شرکت ها به دلیل بیماری همه گیر دنیای به دورکاری روی آورده اند.

انتهای پیغام/4112/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "مایکروسافت به کارمندانش 3ماه مرخصی والدین می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت به کارمندانش 3ماه مرخصی والدین می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید