منچستریونایتد جانشین کریستیانو رونالدو را پیدا کرد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، منچستریونایتد داروین نونیز، مهاجم بنفیکا را به عنوان جایگزینی ایده آل برای کریستیانو رونالدو به حساب می آورد. این بازیکن 22 ساله با عملکرد خود در این فصل توجه بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی را به خود جلب نموده است.

منچستریونایتد جانشین کریستیانو رونالدو را پیدا کرد

به نقل از اکسپرس، در ملاقات روز سه شنبه بنفیکا مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، شیاطین سرخ نمایندگان خود را فرستادند تا شاهد عملکرد این مهاجم باشند.

نونیز در تابستان 2020 از باشگاه آلمریا اسپانیا به بنفیکا پیوست. او در اولین فصل حضور در تیم پرتغالی عملکرد متوسطی داشت و در 44 بازی در تمامی رقابت ها 14 گل به ثمر رساند.

با این حال، مهاجم اروگوئه ای این فصل سطح متفاوتی را از خود به نمایش گذاشته و در 35 بازی 28 گل به ثمر رسانده است. این به غول پرتغالی یاری کرد تا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

نونیز در پیروزی 1-0 بنفیکا مقابل آژاکس در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی، گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند و به نماینده پرتغال یاری کرد تا پیروزی 3-2 را در مجموع کسب کند.

در ملاقات روز سه شنبه نیز، در شرایطی که بازی با نتیجه 2-0 دنبال می شد، نونیز تک گل تیمش را وارد دروازه لیورپول کرد. این بازی نهایتا با پیروزی 1-3 لیورپول به اتمام رسید.

فوتبالی

منبع: فرارو

به "منچستریونایتد جانشین کریستیانو رونالدو را پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد جانشین کریستیانو رونالدو را پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید