مورد عجیب عالیشاه؛ نه مصدوم است نه مغضوب؟

به گزارش وبلاگ سروری کیا، امید عالیشاه در شرایطی از لیست بازی با ماشین سازی خط خورد که نه مصدوم است نه مشکل انضباطی دارد اما کالدرون او را کنار گذاشته و به تبریز نبرده است.

مورد عجیب عالیشاه؛ نه مصدوم است نه مغضوب؟

عالیشاه روز بازی با سپاهان هم به شکل حیرت آوری از لیست بیرون آمد تا ماهینی جای او را بگیرد. این اتفاق در حالی افتاد که عالیشاه در دو مسابقه ابتدایی فصل در میانه زمین به عنوان بازوی راست در ترکیب اصلی قرار گرفت و تعویض شد. او در دیدار با صنعت نفت آبادان نیمکت نشین شد اما وقتی به بازی رفت نمایش خوبی ارائه کرد. با وجود این عالیشاه دربی را هم از روی نیمکت شروع کرد و در شرایطی که پیش بینی می شد به عنوان بازیکن تعویضی به زمین برود به بازی فراخوانده نشد و اتفاقات روز بازی با سپاهان را هم که گفتیم.

حالا عالیشاه در شرایطی به لیست بازی جام حذفی در تبریز نرسیده که مشکل مصدومیت و انضباطی ندارد اما بعید نیست کالدرون مثل فرشاد احمدزاده او را هم به نوعی تنبیه کرده باشد. دیروز با عالیشاه تماس گرفتیم که او تأکید داشت مصاحبه نمی کند. عالیشاه از علت خط خوردنش ابراز بی اطلاعی کرد و گفت باید از مربی تیم بپرسید که چرا او را کنار گذاشته است. او بیرون رفتن از لیست در روز بازی با سپاهان را تأیید کرد و البته تأیید داشت هیچ اتفاقی که منجر به برخورد انضباطی با او شود را باعث نشده و هیچ مسئله ای ندارد.

هافبک شماره 2 سرخ ها در اینستاگرام خود هم نوشت: با تصمیم کادر فنی در لیست این بازی نیستم اما دلیل نمیشه برخی از افراد خارج از تیم بخواهند سوءاستفاده کنن و تیم را به حاشیه ببرند ... (زهی خیال باطل) بنده به عنوان بازیکن و سرباز تیم تنها هدفم موفقیت و سربلندی پرسپولیس عزیز بوده و هست و تا جایی که در توانم هست در این راستا تلاش خواهم کرد ... با آرزوی موفقیت و پیروزی پرسپولیس کبیر.

منبع: ایران ورزشی

به "مورد عجیب عالیشاه؛ نه مصدوم است نه مغضوب؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد عجیب عالیشاه؛ نه مصدوم است نه مغضوب؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید