نمکی: به جای طبیب، حکیم تربیت کنیم

به گزارش وبلاگ سروری کیا، وزیر بهداشت گفت: در خدمت رسانی به مردم نباید دچار سیاست زدگی شویم؛ امروز نیازمند این هستیم که به جای طبیب، حکیم تربیت کنیم.

نمکی: به جای طبیب، حکیم تربیت کنیم

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ سروری کیا، سعید نمکی، وزیر بهداشت در آیین تکریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و معارفه سرپرست جدید این دانشگاه، اظهار کرد: از کودکی آموختم، حسرت سِمت را نخورم، اما به دو قشر حسرت خوردم؛ یکی روستائیان که در دل طبیعت زندگی می نمایند و دومی، ساکنین مشهد؛ همیشه این دو حسرت را از کودکی به همراه داشته ام.

وزیر بهداشت ضمن تقدیر از زحمات و خدمات دارابی و آرزوی توفیق برای بحرینی، توضیح داد: مدیران قبلی همچون کتاب و گنجینه ای ارزشمند هستند و امیدوارم بحرینی اوراق زرین دیگری را نیز به این کتاب ارزشمند اضافه کند.

وی اظهار داشت: تنها وزیری هستم که 90 درصد معاونین وزیر پیشین را نگه داشته ام، در ارتباط با رؤسای دانشگاه ها نیز همچنین؛ مگر در مواردی که احساس کردم با تغییر می توان اصلاحاتی را انجام داد.

نمکی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت، گفت: طرح تحول نظام سلامت را تقویت کردیم و با اجرای این طرح، توانستیم در استقرار پزشک در نقاط کم برخوردار و رسیدگی به بیماری های خاص و صعب العلاج، گام های بلندی برداریم.

وزیر ضمن تاکید بر ضرورت پرداختن به منشور کامل و جامع بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، گفت: پرداختن به منشور کامل و جامع بیانیه گام دوم انقلاب رهبری امری لازم است.

وی تاکید نمود: در خدمت رسانی به مردم نباید دچار سیاست زدگی شویم، امروز نیازمند این هستیم که به جای طبیب، حکیم تربیت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نمکی: به جای طبیب، حکیم تربیت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمکی: به جای طبیب، حکیم تربیت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید