واشنگتن مسکو را به فهرست کشور های پرخطر کرونایی اضافه نمود

به گزارش وبلاگ سروری کیا، مرکز کنترل بیماری های آمریکا بعد از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در روسیه، این کشور را به فهرست کشور های پرخطر اضافه کرد.

واشنگتن مسکو را به فهرست کشور های پرخطر کرونایی اضافه نمود

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سروری کیا به نقل از سی ان ان، مرکز کنترل بیماری های آمریکا (CDC) روسیه را به فهرست مقاصد گردشگری پرخطر از نظر شیوع کرونا اضافه نموده است.

این مرکز بعد از اینکه روسیه روز گذشته در رتبه سوم مقدار مبتلایان به ویروس کرونا نهاده شد آن را به فهرست کشور های پرخطر اضافه نموده و سفر به این کشور را با ریسک بالا خاطرنشان کرد. بعلاوه بلژیک و بعضی کشور های اروپایی دیگر را نیز در رتبه های بعدی قرار داد.

کشور هایی که در 28 روز گذشته بیش از 500 مبتلا در بین 100 هزار نفر از ساکنان خود بر اساس معیار های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا ثبت نموده اند، در رده خطر بسیار بالا قرار می گیرند.

آمریکا در تاریخ 1 نوامبر چهار کشور را به فهرست خود افزود که این کشور ها عبارتنداز بلژیک، روسیه، بورکینافاسو و اسلواکی.

مقامات بهداشتی روسیه امروز سه شنبه 39 هزار و 8 مورد نو ابتلا به ویروس کرونا را در 24 ساعت گذشته ثبت کردند که تعداد کل مبتلایان به کرونا را در سراسر این کشور از ابتدای همه گیری به مقدار 8 میلیون و 593 هزار و 200 نفر رساند.

شایان ذکر است طبق آخرین آمار های دنیای ابتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته با افزایش 356 هزار و 994 نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تا به امروز به 247 میلیون و 509 هزار و 527 نفر رسیده است. فوتی های ناشی از کرونا در دنیا با رشد 4 هزار و 883 نفر در یک روز به تعداد پنج میلیون و 17 هزار و 890 نفر رسیده است و آمار بهبود یافتگان نیز به 224 میلیون و 163 هزار و 372 نفر رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واشنگتن مسکو را به فهرست کشور های پرخطر کرونایی اضافه نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن مسکو را به فهرست کشور های پرخطر کرونایی اضافه نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید