وام یک میلیون تومانی فردا صبح واریز می گردد ، چه تعداد از پیامک های ارسالی تایید شد؟

به گزارش وبلاگ سروری کیا، به گزارش تجارت نیوز، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در پست اینستاگرامی که چند ساعت قبل منتشر نموده از واریز وام یک میلیون تومانی کرونا از فردا صبح اطلاع داد.

وام یک میلیون تومانی فردا صبح واریز می گردد ، چه تعداد از پیامک های ارسالی تایید شد؟

وی مطرح کرد: قبلا گفته بودم که به محض آماده شدن فهرست خانوارها و 24 ساعت بعد، این واریز انجام می گردد. همچنین قول داده بودم که این واریز پیش از ماه رمضان باشد. از نظر تامین منابع لازم، سیستم بانکی آمادگی کامل را دارد و خوشبختانه همکاران بنده اطلاع دادند که از فردا صبح به تدریج به حساب سرپرستان خانوارها که کد ملی خود را ارسال نموده اند واریز خواهد شد.

همتی در مورد تعداد دریافت نمایندگان وام گفت: بر اساس آماری که به بنده داده اند تا امروز تعداد 17 میلیون و 200 هزار تایید شده اند، بنابراین فردا 17 هزار و 200 میلیارد تومان به حساب سرپرستان خانوارها واریز خواهد شد. همچنین برای کسانی که به تدریج اطلاعات شان را ارسال نمایند تا پنج شنبه هفته آینده واریز خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت که علاوه بر سیستم بانکی، صندوق ولایت که مربوط به کمیته امداد است، برای حدود یک میلیون و 400 هزار نفر بصورت قرض الحسنه در این چارچوب واریز خواهد نمود.

به نظر می رسد تمام کسانی که پیامک کد ملی را ارسال نموده اند مشمول دریافت این تسهیلات شده اند، روز گذشته وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی لیست تعداد پیامک های دریافتی را که به سازمان هدفمندی تحویل داده شده را حدود 17 میبیون و 153 هزار اظهار داشت.

همچنین تعداد اقساط این وام 30 ماه و هر قسط 35 هزار تومان است که از تیر ماه سال جاری به طور اتوماتیک از یارانه هر ماه خانوارهای دریافت نماینده آن کسر می گردد.

منبع: تجارت نیوز

به "وام یک میلیون تومانی فردا صبح واریز می گردد ، چه تعداد از پیامک های ارسالی تایید شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام یک میلیون تومانی فردا صبح واریز می گردد ، چه تعداد از پیامک های ارسالی تایید شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید