وراتی: برای پاری سن ژرمن شرطی نگذاشته ام

به گزارش وبلاگ سروری کیا، هافبک ایتالیایی تیم فوتبال پاری سن ژرمن اظهاراتی که یکی از نشریات ورزشی معروف ایتالیا به نقل از وی منتشر نموده است را تکذیب کرد.

وراتی: برای پاری سن ژرمن شرطی نگذاشته ام

به گزارش وبلاگ سروری کیا، روز گذشته (شنبه) نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، مصاحبه ای به نقل از مارکو وراتی منتشر کرد که در آن به نقل از هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن نوشت که او به باشگاه پاریسی گفته است اگر خواستار ماندن این بازیکن ملی پوش در پارک دو پرنس است باید برای فصل آینده خودش را تقویت کند.

وراتی اما اکنون منکر انجام این مصاحبه شده است و تأکید دارد که برای پاریسی ها هیچ شرطی نگذاشته است. او که تا سال 2021 با PSG قرارداد دارد، در صفحه اینستاگرامش در عکسی از آن صفحه روزنامه گازتا دلواسپورت که نشریه وی چاپ شده را قرارداده و روی آن چندین علامت سؤال و عبارت SOS را گذاشته است.

به دنبال این حرکت وراتی، آلساندرو گراندسو، خبرنگار گاتزتا که مدعی شده بود با هافبک پاریسی ها مصاحبه نموده است، بر صحت این مصاحبه تأکید کرد اما وراتی این بار صریحاً به جعلی بودن مصاحبه اشاره داشت.

بازیکن 24 ساله تیم ملی ایتالیا، در صفحه اینستاگرامش نوشت: من با هیچ کسی هیچ مصاحبه ای انجام نداده ام و هرگز در مورد چیزهایی که این روزنامه نوشته با PSG حرفی نزده ام. امیدوارم همه شما از گفتن چیزهایی که اطلاعی درباره اش ندارید درست بردارید. هر چیزی حدی دارد.

گفته می گردد بارسلونا به شدت خواستار جذب وراتی است، بازیکن که سال 2012 از پسکارا به پاری سن ژرمن پیوست.

منبع: تسنیم

به "وراتی: برای پاری سن ژرمن شرطی نگذاشته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وراتی: برای پاری سن ژرمن شرطی نگذاشته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید