(ویدئو) برخورد جنجالی سحر قریشی با یک پاکبان و واکنش شهرداری!

به گزارش وبلاگ سروری کیا، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به فیلم رفتار تمسخرآمیز یک بازیگر با یک پاکبان واکنش نشان داد.

(ویدئو) برخورد جنجالی سحر قریشی با یک پاکبان و واکنش شهرداری!

به گزارش وبلاگ سروری کیا، سحر قریشی در فیلمی که در شبکه های مجازی منتشر شده است در حال قدم زدن در پارک است که در جمع دوستان با الفاظی به دور از احترام یک پاکبان را مخاطب قرار می دهد و به تمسخر او می پردازد. سحر قریشی در این فیلم که لباس سبز روشن پوشیده است در کنار یک پاکبان ژست گرفته و می گوید من با این! ست کردم. بعد که با خنده به جمع دوستانش اضافه می شود، میگوید: به من گفت برو، همین مونده که این! به من بگه برو! این فیلم در فضای مجازی با حواشی بسیاری روبه رو شده است. بسیاری آن را توهین به پاکبان قلمداد کرده اند.

سحر قریشی به پاکبان چه گفت؟

و حالا غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود با اشاره به انتشار این فیلم رفتار نامناسب سحر قریشی بازیگر زن با یک پاکبان نوشت: کاش به جای تبرج خودمان در برابر لنز دوربین های اغواگر، آدم ها را فارغ از شغل و لباس می دیدیم و لحظه ای تصور می کردیم اگر یک روز نباشند چه اتفاقی می افتد؟!

وی همچنین نوشت: شاید از نزدیک می دیدیم که در این روزهای کرونایی زیبایی شهرمان را مدیون ⁧‫پاکبانان⁩ سبزپوش هستیم.

انتقاد عضو شورای شهر از شوخی سحر قریشی با پاکبان

عضو شورای شهر تهران نیز به شوخی نامناسب یک بازیگر زن با یک پاکبان - که به تازگی ویدئوی آن واکنش های زیادی را به دنبال داشته - واکنش نشان داد.

حجت نظری در حساب توییتری خود با اشاره به انتشار فیلم شوخی یک بازیگر با یک پاکبان، با انتقاد از این رفتار نوشت: لباس پاکبان های عزیز که در این روزهای کرونایی هم چهره شهرمان را پاکیزه نگه داشته اند، به رنگ شرافت و غیرت است که بعید می دانم با هر رنگی سِت شود. رفتار طبقاتی، توهین آمیز و غیرانسانی خانم سحر قریشی با پاکبان محترم محکوم است و انتظار می رود هنرمندان مردمی به آن واکنش نشان دهند.

احتمال دادگاهی شدن سحر قریشی

عضو شورای شهر تهران با انتشار پستی اینستاگرامی از پیگیری شکایت مدیریت شهری از سحر قریشی خبر داد.

به گزارش رکنا، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در واکنش به انتشار کلیپی از سحر قریشی، بازیگر سینما گفت: برخورد توهین آمیز سحر قریشی با یک پاکبان فضای سبز شهرداری قابل پذیرش نیست و درصورت عدم برخورد مناسب بیم آن می رود که این ناهنجاری به عرف جامعه تبدیل شود.

او در شرح آنچه در این کلیپ گذشته است، افزود: روز گذشته در ویدیوی توزیع شده در فضای مجازی بازیگر تلویزیون و سینما ، سحر قریشی با خنده و مضحکه کنار رفتگری می رود و با تمسخر به دوستانش می گوید لباسم را با او ست کرده ام و وقتی رفتگر بی نوا به او واکنش نشان می دهد با حالتی توهین آمیز به آن دیگری رفیقش می گوید همین مانده بود که فقط این به ما بگوید برو.

سحر قریشی باید عذرخواهی کند

عضو شورای شهر تهران شرح داد: پاکبانان و کارگران امروز با حداقل حقوق و مزایا بیش ترین زحمت را برای رفت و روب و تمیزی شهر و بوستان ها می کشند و حداقل انتظار برخورد محترمانه و قدرشناسانه با این فداکاری ها داریم.

فراهانی تاکید کرد: لذا درصورت عدم عذرخواهی رسمی خانم سحر قریشی، به عنوان نماینده مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم بود تا خدای ناکرده اینگونه رفتارهای ناپسند تبدیل به هنجار جامعه نشود.

درباره سحر قریشی بیشتر بخوانید:

جنجال لایوهای اینستاگرامی تتلو؛ یکه تازی تتلو در اینستاگرام با چاشنی فحاشی و افشاگری

(ویدئو) طارمی: وارد رابطه جدیدی شده ام و آن عکس ها را فراموش کرده ام!

واکنش طارمی به شوخی های مهران مدیری در دورهمی درباره رابطه او و سحر قریشی

(عکس) واکنش مهدی طارمی در خصوص ارتباط با سحر قریشی

رمزگشایی از ماجرای لو رفتن تصاویر مهدی طارمی و سحر قریشی

واکنش سحر قریشی به ارتباط با طارمی و انتشار تصاویر خصوصی

(عکس) ماجرای عکس های لو رفته مهدی طارمی و سحر قریشی!

منبع: فرارو

به "(ویدئو) برخورد جنجالی سحر قریشی با یک پاکبان و واکنش شهرداری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) برخورد جنجالی سحر قریشی با یک پاکبان و واکنش شهرداری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید