افزایش 15 تا 20 درصدی قرارداد سیدجلال حسینی

به گزارش وبلاگ سروری کیا، در حالی که بعضی بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد مبالغ بالایی را طلب نموده اند، به نظر می رسد سیدجلال حسینی با قراردادی به مراتب پایین تر در پرسپولیس خواهد ماند.

افزایش 15 تا 20 درصدی قرارداد سیدجلال حسینی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سروری کیا، در حالی که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با توجه به پیشنهاد های خوبی که از باشگاه های حوزه خلیج فارس دارند، برای تمدید قرارداد رقم های بالایی را به باشگاه اعلام نموده اند، اما به نظر می رسد این موضوع شامل سیدجلال حسینی نمی گردد.

کاپیتان پرسپولیس از آن جایی که هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، طبق روال بین 15 تا 20 درصد به قراردادش اضافه خواهد شد و با توجه به این که قرارداد کاپیتان در این فصل 1.8 میلیارد تومان است، با افزایش 15 تا 20 درصدی قراردادش، در برترین حالت با رقمی حدود دو میلیارد و دویست میلیون تومان فصل آینده را هم در پرسپولیس توپ خواهد زد. رقمی که بسیار کمتر از بسیاری از بازیکنان تیم های دیگر و حتی بعضی بازیکنان پرسپولیس است.

کافی است رقم قرارداد کاپیتان پرسپولیس را با کاپیتان های دیگر تیم های بالانشین لیگ مقایسه کنیم تا متوجه اختلاف فراوان مبالغ شویم. اگرچه برای این موضوع بحث سن و سال مطرح می گردد، اما کافی است به این سوال جواب دهیم؛ کاپیتان کدام 5 تیم بالای جدول به میزان سیدجلال حسینی برای پرسپولیس مثمر ثمر بوده است؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افزایش 15 تا 20 درصدی قرارداد سیدجلال حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 15 تا 20 درصدی قرارداد سیدجلال حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید