صحبت های کامیابی نیا حرفه ای نبود ، دوست دارم پای شهاب خیلی زود به گلزنی باز گردد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که صحبت های کمال کامیابی نیا بعد از جدایی از این تیم حرفه ای نبود.

صحبت های کامیابی نیا حرفه ای نبود ، دوست دارم پای شهاب خیلی زود به گلزنی باز گردد

سهراب انتظاری در گفت وگو با وبلاگ سروری کیا، در ارتباط با شرایط پرسپولیس بعد از دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: بازی اول چنگ زیادی به دل نزد چون بازیکنان به علت بدنسازی سنگین شرایط بدنی ایده آلی نداشتند. از طرفی بیشتر تیم ها در آغاز لیگ محتاط بازی می نمایند ولی مهم این بود که پرسپولیس 3 امتیاز را بگیرد و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. در باز یدوم اما شرایط بهتر شد و شکست دادن تراکتور در زمین خودش اهمیت زیادی داشت. در واقع پرسپولیس یک بازی 6 امتیازی را در بیرون از خانه با برد پشت سر گذاشت و این برد قطعا به تیم یاری خواهد نمود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد شهاب زاهدی گفت: زاهدی چند سال از فوتبال ایران دور بوده و باید به این بازیکن زمان بدهیم تا در تیم جا بیفتد و با دیگر بازیکنان هماهنگ گردد. زاهدی قدرت سرزنی خوبی دارد و در زمین مسابقه هم کوشش می نماید، من خیلی دوست دارم که پای شهاب خیلی زود به گلزنی باز گردد و البته بازیکنان پرسپولیس هم باید به او یاری نمایند. ضمناً این را هم بگویم پرسپولیس احتیاج به یک مهاجم سطح بالای خارجی دارد.

انتظاری در قسمت دیگری از حرف هایش با اشاره به مصاحبه های کمال کامیابی نیا بعد از جدایی از جمع سرخپوشان گفت: کمال زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و افتخارات زیادی هم به دست آورد ولی خیلی از بازیکنان در تیم های معروف و معتبر به سرانجام خط می رسند و این چیز عجیبی نیست. من نسبت به بعضی از صحبت های کامیابی نیا شوکه شدم و معتقدم حرف هایی که او بعد از جدایی از پرسپولیس زد چندان حرفه ای نبود.

منبع: همشهری آنلاین

به "صحبت های کامیابی نیا حرفه ای نبود ، دوست دارم پای شهاب خیلی زود به گلزنی باز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های کامیابی نیا حرفه ای نبود ، دوست دارم پای شهاب خیلی زود به گلزنی باز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید