هافبک های پرسپولیس همچنان ضعف دارند، باشگاه ها باید حمایت شوند

به گزارش وبلاگ سروری کیا، ناصر ابراهیمی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به نتایج هفته های ابتدایی بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: تیم ها شرایط بدنسازی را همچنان پشت سر می گذارند. خیلی دیر فصل فوتبالی را آغاز کردیم و حالا با برنامه احتمالی فشرده قرار است بازی ها را ادامه دهیم.

هافبک های پرسپولیس همچنان ضعف دارند، باشگاه ها باید حمایت شوند

او که سابقه سرمربیگری پرسپولیس را در کارنامه دارد راجع به برد سه بر یک این تیم مقابل فولاد در هفته اول و ملاقات پیش رو مقابل نساجی مازندران اضافه نمود: پرسپولیس حذف ناراحت نماینده ای از آسیا داشت. باخت سه بر صفر مقابل الهلال روی روحیه تیمی و هواداری تأثیر منفی گذاشته بود اما بار دیگر بازیکنان این تیم نشان دادند حرفه ای فکر می نمایند و خیلی زود توانستند با شکست فولاد برای تکرار موفقیت در لیگ برتر ایران قدم بردارند.

سرمربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس با وجود اینکه سه بر یک فولاد را شکست داد اما ایرادات فنی دارد. متأسفانه همچنان بحث هافبک ها در تیم های فوتبال باشگاهی ایران جدی گرفته نمی گردد. فوتبال روز جهان حساب ویژه ای برای موفقیت از کانال هافبک ها باز نموده است. پرسپولیس هم احتیاج دارد تا هافبک های طراح و خلاق را به ترکیب خود اضافه کند و در این بخش ضعف دارد.

ابراهیمی درباره اعتراض باشگاه های لیگ رجحان نسبت به عدم استفاده از منبع درآمدی مربوط به تبلیغات محیطی در بازی های خود گفت: همه جای جهان از فوتبال باشگاه ها حمایت می گردد تا آنها بتوانند بودجه لازم برای حضور قدرتمند در لیگ را کسب نمایند اما در ایران بر عکس است. اتفاقات نامناسبی در دوران ریاست علی کفاشیان و مهدی تاج در فوتبال افتاد که امیدوار هستم آقای عزیزی خادم به آنها سرانجام دهد. باشگاه ها از حق طبیعی خود محروم هستند و این موضوع اصلا زیبنده نیست که تیم ها نمی توانند از آن استفاده نمایند.

او در سرانجام اعلام کرد: فوتبال باشگاهی ایران هیچ درآمدی ندارد. باید کاری کنیم که باشگاه ها به طور کامل از حالت دولتی در بیایند و بتوانند روی پای خود بایستند و از منافع اقتصادی کافی استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هافبک های پرسپولیس همچنان ضعف دارند، باشگاه ها باید حمایت شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک های پرسپولیس همچنان ضعف دارند، باشگاه ها باید حمایت شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید