کنعانی زادگان: اگر دنبال پول بودم به پرسپولیس نمی آمدم

به گزارش وبلاگ سروری کیا، محمد حسین کنعانی زادگان بعد از امضای قرارداد با پرسپولیس اظهار کرد: خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم. آدم وقتی خانه ای با عشق و محبت دارد با هیچی چیز آن را عوض نمی کند.

کنعانی زادگان: اگر دنبال پول بودم به پرسپولیس نمی آمدم

اگر دنبال پول بودم به پرسپولیس نمی آمدم

وی ادامه داد: حرف هایی بود که می گفتند کنعانی زادگان بازار گرمی می نماید، اما چنین چیزی نبود و همه از پیشنهاد های من با خبر بودند. از سایر تیم ها هم تشکر می کنم که به من پیشنهاد دادند. وقتی از پرسپولیس جدا شدم گفتم خانه اول و آخرم پرسپولیس است و هر زمانی برگردم جز پرسپولیس در جایی دیگری نمی توانم بازی کنم. خدا را شاکر که به اینجا آمدم. اگر دنبال پول بودم هیچ وقت به پرسپولیس نمی آمدم.

او در ادامه درباره تراکم بازیکنان باکیفیت در خط دفاع پرسپولیس هم گفت: ما پرسپولیس هستیم و 20 میلیون طرفدار پشت ما است. هیچ فرقی ندارد چه کسی بازی می نماید. چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه بازی کنم، مهم موفقیت پرسپولیس است. یک کار نیمه تمام داریم و باید آن را تمام کنیم. دو بار تا یک قدمی آن رفتیم و ان شاءالله سال جاری بتوانیم قهرمان آسیا بشویم.

قول داده بودم برگردم

کنعانی زادگان درباره همکاری دوباره با یحیی گل محمدی هم گفت: وقتی از قطر بازگشتم با من تماس گرفتند و صحبت کردیم و پیشنهاداتی از قطر و امارات و عربستان هم مطرح شد و پیشنهاد جدی داشتم، اما قول داده بودم که برگردم و به آقای گل محمدی هم گفتم وقتی برگردم جز پرسپولیس انتخابی نخواهم داشت.

وی اضافه نمود: طرفداران به من لطف دارند و همواره گفته ام هیچ کم و کسری در زمین نمی گذارم. اگر سرم بشکند و رباط پایم پاره گردد، باز هم برای این تیم می جنگم. من هرچه دارم از پرسپولیس است و افتخار می کنم که در این تیم هستم و جز قهرمانی آسیا به چیزی فکر نمی کنم.

ماجرای هدیه تلفن همراه به یک طرفدار خردسال

او درباره اینکه یک گوشی موبایل به یکی از طرفداران خرد سال پرسپولیس هدیه داده است هم گفت: دیدم آن کودک ناراحت است و به من اطلاع دادند که گوشی موبایل او را دزدیده اند. دوست ندارم هیچ طرفدارای ناراحت گردد. برایم سخت بود که او اشک می ریخت.

می دانم با قلعه نویی به فینال آسیا می رویم

کنعانی زادگان درباره تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: همواره گفته ام وقتی پرسپولیس و استقلال خوب باشند تیم ملی قوی داریم. از امیر قلعه نویی تشکر می کنم که زحمت می کشند و تک تک بازیکنان را بررسی می نمایند. انتخاب امیر قلعه نویی بسیار خوب بود. روز اول وقتی با بازیکنان صحبت کردند تعیین بود شناخت دارند. او پر افتخارترین مربی ایران است. می دانم 100 درصد تا فینال آسیا می رویم و جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

منبع: فرارو

به "کنعانی زادگان: اگر دنبال پول بودم به پرسپولیس نمی آمدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان: اگر دنبال پول بودم به پرسپولیس نمی آمدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید