بوحمدان: امیدوارم با شکست الغرافه گام اول را محکم برداریم، هدف مان چیزی جز صعود نیست

به گزارش وبلاگ سروری کیا، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد، هدف جواد نکونام و شاگردان در لیگ قهرمانان چیزی جز راهیابی به مرحله حذفی این رقابت ها نیست.

بوحمدان: امیدوارم با شکست الغرافه گام اول را محکم برداریم، هدف مان چیزی جز صعود نیست

حمید بوحمدان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سروری کیا، درباره پیروزی تیمش برابر نساجی در اولین بازی سال نو گفت: در ابتدا باید سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را به مردم عزیز ایران تبریک بگویم. ما بعد از چند هفته تعطیلی و قبل از اینکه به عربستان سفر کنیم به برد برابر نساجی احتیاج داشتیم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. البته بازی سختی بود و می دانستیم آنها تیمی تاکتیکی و منسجم هستند، ولی خدا را شکر که اولین بازی سال را بردیم و با روحیه ای بالا به عربستان رسیدیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما شنبه شب به عربستان رسیدیم و خدا را شکر شرایط تیم خوب است. هدف همه تیم و مجموعه فولاد این است که از اعتبار فوتبال ایران دفاع نموده و نماینده خوبی برای فوتبال کشورمان باشیم. فولاد در گروه سختی نهاده شده است، ولی هدف مان چیزی جز صعود نیست. ما می خواهیم پتانسیل مان را نشان دهیم و نتایج خوبی بگیریم. ان شاءالله با دعای خیر مردم از این گروه صعود کنیم تا دل مردم ایران خصوصاً مردم خوزستان شاد گردد.

به گزارش وبلاگ سروری کیا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الغرافه قطر، آهال ترکمنستان و شباب الاهلی امارات همگروه شده است.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اولین بازی تیمش در لیگ قهرمانان 2022 که برابر الغرافه قطر خواهد بود و پنجشنبه شب برگزار می گردد، توضیح داد: در لیگ قهرمانان همه بازی ها سخت هستند. کوشش ما این است که گام اول را محکم برداریم و امیدوارم یک نتیجه خوب بگیریم.

بوحمدان راجع به قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 نیز گفت: تیم ما نسبت به دیگر تیم های آسیایی در گروه خوبی نهاده شد. نتیجه گرفتن در جام جهانی سخت است و امیدوارم ایران بازی های محبت آمیز خوبی با تیم های پرقدرت انجام دهد و در جام جهانی هم نتایجی بگیرد که دل مردم شاد گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بوحمدان: امیدوارم با شکست الغرافه گام اول را محکم برداریم، هدف مان چیزی جز صعود نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوحمدان: امیدوارم با شکست الغرافه گام اول را محکم برداریم، هدف مان چیزی جز صعود نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید