مسائل تیم خوشه طلایی با شعار حل نمی گردد، حمایت می خواهیم

به گزارش وبلاگ سروری کیا، حسین پرویزی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مسائل زیرساختی و سلب میزبانی این تیم در لیگ دسته یک اظهار کرد: شهرستان ساوه استعدادهای ورزشی ورزشی بسیاری دارد و می تواند حرف اول را در کشور بزند همین دلایل باعث شد در طول 6 سال گذشته تیم خوشه طلایی بدون هیچ گونه حمایتی فعالیت فرهنگی ورزشی خود را ادامه دهد.

مسائل تیم خوشه طلایی با شعار حل نمی گردد، حمایت می خواهیم

وی اضافه نمود: اهل حرف نیستیم و عمل می کنم اگر طی این مدت کسی بخواهد از لیگ سه به لیگ یک بیاید بیش از 300 میلیارد باید هزینه کند. اما امروز این تیم در حال از بین رفتن است با شعار مشکل حل نمی گردد از آغاز فعالیت این تیم فقط شعار دادند اما خبری از حمایت نبود. قطعاً اگر چنین تیمی در استان های دیگر بود به خوبی مورد حمایت بود اما اینجا خبری از حمایت نیست.

مدیرعامل تیم خوشه طلایی ساوه توضیح داد: تابستان سال جاری قرار بود تیم به پاس همدان واگذار کنیم و کارهای آن نهایی هم انجام شد اما در آخرین لحظات پشیمان شدیم. اگر این تیم تا به امروز پیش رفته بخاطر حمایت طرفداران و دوستداران فوتبال است مردم شهر ساوه تعصب خاصی به این تیم دارند و ای کاش این تعصب در مسئولین هم نسبت به این تیم بود.

پرویزی گفت: بعد از وعده و وعید مسئولان از فروش منصرف شدیم و از سویی نمی خواهیم تیم از این شهر برود. عدم حمایت برای حفظ این تیم و استاندارد نبودن زمین وزرشی از سویی دیگر خستگی را دو چندان نموده است.

وی اضافه نمود: بازی قبلی را از مسئولان فوتبال استان خواستیم که در اراک بازی کنیم اما قبول نکرد و گفت برای آلومینیوم است درحالی که بازی سپاهان و پرسپولیس را در اراک برگزار می نمایند اما بازی خوشه طلایی با ماشین سازی امکان برگزاری نداشت و در تهران بازی کردیم و باید برای هر بازی به تهران برویم.

مدیرعامل خوشه طلایی ساوه توضیح داد: باوجود صنعتی بودن و عایدیزایی ساوه برای استان و کشور اما همچنان شاهد تبعیض و ظلم به این شهرستان در تخصیص امکانات هستیم.

بعضی با سنگ اندازی در پی متوقف کردن فعالیت این تیم هستند

پرویزی گفت: چمن ورزشی ساوه در سال 1359 ساخته شده و از نوع مرق است با کمترین سرما زرد شده و از بین می رود. کارهای زیادی برای ساماندهی آن انجام دادم اما بعضی با سنگ اندازی در پی متوقف کردن فعالیت این تیم هستند. تیم خوشه طلایی در حال حاضر زمین برای تمرین ندارد.

وی اضافه نمود: آنچه را که در توان داشتم برای حفظ این تیم و نام ساوه هزینه کردم اما امروز دیگر توان ادامه ندارم در دو فصلی که در لیگ یک بودیم نشان دادیم تیم دست و پا بسته نیستیم و تا روزهای آخر از مدعیان صعود بودیم.

مدیرعامل خوشه طلایی توضیح داد: در چند رده سنی تیم های پایه داریم که قهرمان شدند و بعد از 25 سال در سه رده سنی توانستیم مقام قهرمانی را کسب کنیم. اگر این تیم حمایت گردد صعود این تیم دور از دسترس نیست.

پرویزی گفت: یک درصد از عایدی صنایع برای ورزش در نظر گرفته شده این یک درصد کجاست؟ ساوه باید برترین استادیوم ورزشی را داشته باشد. در ساوه یک هتل مناسب برای پذیرایی از تیم ها نداریم.

وی اضافه نمود: خوشبختانه تیم خوشه طلایی تا به امروز فقط برای ساوه افتخارآفرین بوده و همیشه باعث باعث تشویق جوانان و رونق مالی شهرستان است.

زمینی برای تمرین در ساوه نداریم

داود مهابادی سرمربی تیم خوشه طلایی روز گذشته در نشست خبری پس از بازی با ملوان بیان کرد: در حدود 12 استان کار کردم و از نظر امکانات ضعیف ترین شهر گهر درود بود اما با این وجود از امکانات فعلی ساوه خیلی بهتر بود.

وی اضافه نمود: اراک از لحاظ زیرساخت های ورزشی و فوتبالی بسیار غنی است اما در ساوه زمینی برای تمرین نیست. زمین چمران استاندارد و قابل استفاده برای تمرین و برگزاری مسابقات نیست. زیرساخت های لازم باید برای این شهر تأمین گردد تیم های خوب فوتبال و فوتسال در این شهرستان داریم باید حمایت شوند.

سرمربی تیم خوشه طلایی توضیح داد: آغاز کار ما یک هفته قبل از مسابقات بود و اراده مدیریت برای تیم داری بود. تعدادی از بازیکنان تمدید و بازیکن نو هم به کار گرفته شد شرایط تیم خوب امیدوار نماینده است در 10 بازی اخیر یک ملاقات ضعیف بودیم اما مابقی بازی ها خوب بودیم.

مهابادی گفت: علیرغم مسائل عدیده باشگاه فعلاً نتایج خوبی کسب نموده است با توجه به پتانسیل هایی که دارد توان صعود را دارد اما این صعود مستلزم حمایت است.

وی اضافه نمود: در استان های دیگر پاداش های خوبی به تیم های شهرستان داده می گردد و حمایت های خوبی از آنان می گردد. آقای پرویزی با جرأت ترین شخص در حوزه ورزش است. تیم های خصوصی بسیاری در ادامه راه متوقف شدند اما ایشان با هزینه شخصی پای کار بودند. مدیریت وی و همراهی مردم تا به امروز باعث ماندگاری تیم شده است.

سلب میزبانی از خوشه طلایی صدای استاندار را درآورد

به گزارش وبلاگ سروری کیا و به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی ضمن اعتراض به سلب میزبانی از تیم خوشه طلایی ساوه گفت: سلب میزبانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال از ساوجی ها به دلیل مسائل زیرساختی استادیوم شهید چمران این شهر غیرقابل پذیرش است و در اسرع وقت باید مسائل مرتفع گردد.

مخلص الائمه ضمن قدردانی از کوشش های امید بخش مدیران باشگاه خوشه طلایی مأموریت آنالیز موضوع و شناسایی عوامل بروز این رویداد را به دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و فرمانداری ساوه ابلاغ کرد.

وی به اداره کل بازرسی استانداری و فرمانداری ویژه ساوه مأموریت داد تا ضمن آنالیز موضوع، عواملی که موجبات از بین رفتن کیفیت زمین چمن را تنها پس از یک فصلِ فوتبالی، رقم زده است، شناسایی و از اداره کل ورزش و جوانان استان پاسخ لازم را دریافت نمایند و نتیجه رسیدگی را به اطلاع عموم برسانند.

استاندار مرکزی از حضور مستمر تیم خوشه طلایی ساوه در لیگ دسته اول فوتبال و سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش با هدف امیدآفرینی در بین جوانان و علاقمندان به ورزش به ویژه مردم شریف شهرستان ساوه قدردانی کرد.

وی توضیح داد: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تا پیش از برطرف مسائل زمین مسابقه این تیم، نسبت به معرفی استادیوم جایگزین در استان و تخصیص آن به میزبانی خوشه طلایی اقدامات لازم را به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسائل تیم خوشه طلایی با شعار حل نمی گردد، حمایت می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل تیم خوشه طلایی با شعار حل نمی گردد، حمایت می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید