اقامت 10 میلیون مسافر نوروزی در مازندران

به گزارش وبلاگ سروری کیا، از 16 اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین امسال 10 میلیون و 389 هزار و 758 نفر در استان اقامت نموده اند.

اقامت 10 میلیون مسافر نوروزی در مازندران

به گزارش وبلاگ سروری کیا به نقل از پایگاه خبری کاسپین24؛ صادق برزگر با اعلام اینکه از 16 اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین امسال 10 میلیون و389 هزار و 758 نفر در مازندران اقامت یافتند، گفت: تعداد اقامت در پنجمین روز تعطیلات نوروز امسال یک میلیون و 258 هزار و 198 نفر بوده است.

وی توضیح داد: مسافران و گردشگران در هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافر، اقامتگاه های موقت، تأسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

وی مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را 770 مورد از شروع ستاد تا چهارم فروردین اعلام و اعلام کرد: از شروع ستاد اجرایی خدمات سفر تا دوم فروردین امسال 46 فقره تشویق، 92 فقره تذکرات و 29 مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی داده شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران کل بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، توریستی، صنایع دستی و موزه از شروع ستاد اجرایی خدمات سفر تا پنجم فروردین امسال را 5 میلیون و 97 هزار و 956 نفر ذکر کرد.

منبع: دنیای سفر

به "اقامت 10 میلیون مسافر نوروزی در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت 10 میلیون مسافر نوروزی در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید