انرخوس: می جنگیم تا طرفدار را ببریم، الان تمرکز ما روی بازی با استقلال نیست

به گزارش وبلاگ سروری کیا، سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: آماده هستیم و برای بردن طرفدار می جنگیم.

انرخوس: می جنگیم تا طرفدار را ببریم، الان تمرکز ما روی بازی با استقلال نیست

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سروری کیا، کارلوس انرخوس درباره ملاقات نساجی و طرفدار از هفته بیست و هشتم لیگ برتر، گفت: مثل همواره این بازی هم سخت خواهد بود، زیرا حریف بازیکنان خیلی باتجربه ای دارد. مربی طرفدار سال گذشته با نساجی قهرمان جام حذفی شد. از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب هستند، اما تیم ما هم با تمام قدرت آمده تا از این بازی با نتیجه خوب بیرون بیاید. با یاری طرفداران که همواره ما را یاری کردند، ان شاءالله با دست پر از ملاقات با طرفدار خارج می شویم. می رویم بجنگیم تا ببریم.

وی درمورد مصدومان نساجی، گفت: بله. نفراتی مثل صابر حردانی، کریم اسلامی، عباسی و. چند بازیکن مصدوم ما هستند، اما سایر نفرات صد در صد آمادگی دارند. ایده و هدفی که تا به امروز داشتیم و با آن کارمان را انجام دادیم، از الان به بعد هم انجام می دهیم.

سرمربی نساجی درمورد اینکه تیمش در بازی با پیکان پس از مدت ها به پیروزی رسید، پاسخ داد: این پیروری خیلی تاثیرگذار بود و انگیزه زیادی به بچه ها داد. انتظار دارم اکنون نیز لحظات خوبی داشته باشیم. این روحیه ای که از بازی با پیکان گرفتیم، در ملاقات های سخت آینده هم به ما یاری خواهد نمود. بازیکنان نساجی در طول هفته خیلی خوب و با انگیزه کار کردند. تیم ما از لحاظ روحی و روانی کاملا برای بازی با طرفدار آماده است.

انرخوس درمورد تقابل نساجی با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی، شرح داد: هر اتفاقی ممکن است در آن بازی بیفتد. در تهران یک بازی انجام می دهیم و برای بردن تمام کوشش خود را می کنیم. البته با کادرفنی و بچه ها صحبت نموده ایم و فعلا تمرکز ما روی بازی با طرفدار است نه استقلال. راه ما خیلی طولانی است و از الان نمی توان درمورد بازی با استقلال صحبت کرد.

خاتمه پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انرخوس: می جنگیم تا طرفدار را ببریم، الان تمرکز ما روی بازی با استقلال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انرخوس: می جنگیم تا طرفدار را ببریم، الان تمرکز ما روی بازی با استقلال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید