جانسون فردا در مجلس تدابیر جدید مربوط به کرونا را اعلام می کند

به گزارش وبلاگ سروری کیا، نخست وزیر انگلیس از تداوم محدودیت ها در این کشور تا ابتدای ماه آینده میلادی خبر داد و اعلام کرد که فردا در مجلس تدابیر جدید را اعلام خواهد کرد.

جانسون فردا در مجلس تدابیر جدید مربوط به کرونا را اعلام می کند

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ سروری کیا، نخست وزیر انگلیس یکشنبه شب به وقت تهران از تصمیمات جدید مرتبط با کرونا از جمله تداوم محدودیتها تا ماه آینده میلادی و اتخاذ تدابیر جدید در این کشور برای از سرگیری فعالیت ها خبر داد.

به گزارش روزنامه استاندارد بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در سخنانی در این زمینه گفت: محدودیتها در انگلیس دستکم تا یکم ماه ژوئن (دوشنبه 12 خرداد) ادامه خواهند داشت.

جانسون در ادامه با ذکر این که اینک زمان رفع محدودیتها نیست، اضافه نمود: ما یک جهت و یک برنامه داریم و همه افراد در دولت در تلاش همه جانبه برای نجات جان مردم، احیای مشاغل و بازیابی آزادی های مورد نیاز هستند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه بر لزوم وجود قرنطینه برای افرادی که قصد ورود به این کشو را دارند تاکید کرد. جانسون همچنین به بازگشایی تدریجی و مرحله به مرحله مغازه ها و مدارس ابتدایی از یکم ژوئن (12 خرداد) اشاره کرد.

بوریس جانسون همچنین به بدترین سناریوی ممکن در این زمینه و مرگ 500 هزار نفر در انگلیس اشاره کرد و مدعی شد با تمهیدات اجرا شده از مرگ نیم میلیون تن جلوگیری شده است. وی همچنین گفت که پنج سطح هشدار کرونا در انگلیس معین شده که اینک این کشور در حالت چهارم و در حال حرکت به سطح سوم قرار گرفته است.

جانسون از شهروندان کشورش خواست در صورت امکان از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نکنند. وی اضافه نمود که جزئیات تدابیر جدید را فردا در مجلس اعلام خواهد کرد.

به نوشته وبگاه مرجع ورلدو میترز انگلیس در جایگاه سوم جدول جهانی کرونا قرار گرفته است. تا به امروز 219183 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 31855 نفر نیز جان باخته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جانسون فردا در مجلس تدابیر جدید مربوط به کرونا را اعلام می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون فردا در مجلس تدابیر جدید مربوط به کرونا را اعلام می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید