اخبار سیاسی

گردشگری با تبلیغات حرفه ای و به موقع جوابگوی جامعه هدف خواهد بود

ایسنا/ براساس گفته های وزیر میراث فرهنگی کشور، گردشگری با تبلیغات حرفه ای و به موقع جوابگوی جامعه هدف خواهد بود.

4 مهر 1402

حرف های جنجالی یک استقلالی درباره درویش، دخترش و رونالدو ، پرسپولیس از پیش بازنده بود!

مدیرعامل اسبق استقلال اظهارات جنجالی و متفاوتی را پیرامون استقبال باشگاه پرسپولیس و بعلاوه طرفداران از کریستیانو رونالدو مطرح نمود.

30 شهریور 1402

مهارت داستان گویی بصری در هنرمندان انیمیشن ساز ما کم است، ادبیات و کتاب ماده خامِ صنعت انیمیشن!

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)، حامد میرزائی، دانش آموخته و پژوهشگر در حوزه مطالعات انیمیشن است. او شرایط انیمیشن کودک و نوجوان ایران را در شرایط ساکن می بیند و در عین اینکه پیشرفت هایی داشته است، خروجی اش را متناسب با امکانات و نیازهای مخاطبان...

23 شهریور 1402

تاجیک: آیا قدرت عزم آن دارد تا برای نجات پوست خویش، پوست بیندازد؟

محمدرضا تاجیک، از تئوریسین های جریان اصلاحات در یادداشتی در روزنامه اعتماد با اشاره به بحران تدبیر در سیاست امروز کشور، نوشت؛ آیا رام و متواضع کردن روح سرکش و وحشی سیاست و قدرت در ایران امروز، همان راه برون رفت از بحران تدبیر نیست؟

19 شهریور 1402

راکفلرها را بهتر بشناسیم ؛ خانواده ای مشهور، اما مرموز

شاید در طول تاریخ معاصر هیچ نام خانوادگی ای به میزان راکفلر در سراسر جهان مشهور نشده و برای نسل های متوالی در میان مردم شناخته شده نباشد.

30 مرداد 1402

شرح جبلی درباره باج بده و باج بگیر

رئیس صداوسیما بعد از حاشیه هایی که در فضای مجازی با اشاره به صحبت های او مبنی بر تمام شدن دوران باج دادن و باج گرفتن در صداوسیما توضیحاتی را ارائه داده است.

28 مرداد 1402

سرمایه گذاری در دولتخانه صفوی قزوین به نفع بخش خصوصی و دولت است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، سرمایه گذاری در دولتخانه صفوی قزوین به نفع بخش خصوصی و دولت است.

26 مرداد 1402

هشدار مهم سخنگوی دولت درباره تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه

سخنگوی دولت در مورد تعطیلات چهارشنبه و پنج شنبه گفت: این تعطیلات سراسری است وقتی که هوا گرم است هم برای بخش خصوصی گرم است و هم برای بخش عمومی.

10 مرداد 1402

نیجر صادرات اورانیوم و طلا به فرانسه را ممنوع نمود

ایسنا نوشت: در پی تحولات سیاسی اخیر و تنش ها، مقام های تازه در نیجر صادرات اورانیوم و طلا به فرانسه را ممنوع اعلام نموده اند.

10 مرداد 1402

این زن جانشین وندی شرمن شد، عکس

ایسنا نوشت: رئیس جمهوری ایالات متحده از ویکتوریا نولاند، معاون وزیر امور خارجه در امور سیاسی درخواست کرد که پس از کناره گیری آینده وندی شرمن، موقتا سمت او را در وزارت خارجه آمریکا عهده دار گردد.

3 مرداد 1402

عکس های دیدنی مجازات از جمله زنان در ملاء عام در عصر قاجار

تاریخ معاصر نوشت: فلک شیوه ای از تنبیه کردن در انظار عمومی بود. در دوران قاجار و پیش از آن فلک در مکتب خانه ها برای تنبیه بچه ها و خدمتکاران به کار می رفت.

2 تیر 1402

امیرعبداللهیان در دوحه با امیر قطر دیدار کرد

حسین امیرعبداللهیان که در صدر هیاتی به قطر سفر کرده است، روز سه شنبه - 30 خرداد - با تمیم بن حمد آل ثانی امیر این کشور دیدار و تبادل نظر کرد.

31 خرداد 1402

امیرعبداللهیان سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و برزیل را تبریک گفت

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در پیامی توئیتری یکصدوبیستمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و برزیل را تبریک گفت.

28 خرداد 1402

هلدینگ صنایع دستی راه اندازی می گردد

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از راه اندازی هلدینگ صنایع دستی اطلاع داد و گفت: تصمیم داریم با راه اندازی این هلدینگ به عنوان نهاد سیاست گذاری دولتی به بخش خصوصی اعتماد کنیم.

26 خرداد 1402

نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان تغییر می نماید؟

رئیس سازمان اداری و استخدامی بیان کرد: تغییر در نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و تاثیر حقوق سه سال پایانی خدمت آن ها روی حقوق بازنشستگی در برنامه هفتم آمده است، اما بر اساس پیشنهاد وزارت کار قرار بود تغییراتی در این زمینه اعمال گردد.

2 خرداد 1402

برنده جایزه تاریخ و فلسفه علم معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی نوز، این جایزه دوسالانه در پی تشویق تفکر روش شناختی تازه درباره تاریخ و فلسفه علم و حوزه های مرتبط با آن است.

28 اردیبهشت 1402

گفت وگوی تلفنی وزیر خارجه بلژیک با امیرعبداللهیان

در این تبادل نظر طرفین ابراز امیدواری کردند با کوشش دو کشور در عبور از موانع، همکاریهای جمهوری اسلامی ایران و بلژیک بیش از پیش توسعه یابد.

22 اردیبهشت 1402

دلیل محدود شدن سریال های تلویزیونی ، رئیس صدا و سیما: ما از نون خ و سعید آقاخانی حمایت کردیم

رئیس سازمان صداوسیما درباره مشارکت رسانه ملی در ساخت برنامه های شبکه نمایش خانگی که پیشتر از سوی او اعلام شده بود، اظهار کرد: به محض این که کارهای فاخر قابل حمایت ببینیم حتما به این وعده که داده ایم عمل می کنیم.

20 اردیبهشت 1402

ازخروس جنگی تا زو، بازی محبوب ناصرالدین شاه چه بود؟

یکی از بهترین گزینه های با هم بودن انتخاب چند بازی پرهیجان دسته جمعی است که همه را سرحال می آورد و خنده های مان گوش فلک را می برد و فقط با صدای خروپف بزرگ تر ها می فهمیم که چیزی تا طلوع خورشید نمانده است!

18 اردیبهشت 1402

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در بوستان جوانمردان برگزار گردید

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همزمان با آخرین روز از هفته سلامت با حضور 4 هزار شهروند با حضور معاون وزیر بهداشت، رئیس سازمان ورزش و مدیرکل سلامت شهرداری تهران در بوستان جوانمردان برگزار گردید.

15 اردیبهشت 1402
تعداد: (244)