مخالف قیمت گذاری دستوری هستم

به گزارش وبلاگ سروری کیا، ساداتی نژاد گفت: مخالف قیمت دستوری هستم، ولی در اجرای اصلاح مالی کنترل قیمت ها برای عبور از گردنه سخت لازم است

مخالف قیمت گذاری دستوری هستم

وزیر جهاد کشاورزی در نشست با تشکل های بخش کشاورزی استان سمنان ابراز داشت: اصلاح مالی کشور در دولت سیزدهم به منزله یک جراحی ضروری برای تامین سلامت بود و دولت با تمام ظرفیت برای برطرف مسائل و حمایت از کشاورزان پای کار است.

وی با بیان اینکه دامداران در جریان جراحی مالی دچار مشکل شدند، اضافه نمود: دولت با اجرای طرح های بنیادی مانند خرید تضمینی دام و تامین نهاده دامی در پی برطرف مشکل این قشر شریف و با وجدان است که با وجود مسائل فراوری را رها نکردند و برای تامین امنیت غذایی جامعه پای کار هستند.

وی تاکید نمود: شرایط دشواری است و دامداران شرایط سختی را می گذرانند و دولت این همراهی بهره برداران در بخش فراوری دام و طیور را فراموش نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه گوشت مرغ و تخم مرغ احتیاج روزانه مردم است، اضافه نمود: مصرف کننده و فراوریکننده به تغییر قیمت حساس هستند و سال گذشته درست در روز های شروع به کار دولت سیزدهم اصلاح قیمت ها اعمال شد، که اتفاقا نشان از رویکرد دولت به جراحی مالی برای بهبود است.

وزیر جهادکشاورزی گفت: مجبوریم در مشخص قیمت ها به حفظ قدرت خرید مصرف کننده توجه داشته باشیم و اصلاح قیمت در صنعت طیور با مشورت با اتحادیه در مرحله جمع بندی است.

وی اضافه نمود: دولت در صنعت مرغ بدهی زیادی داشت که 65 درصد بدهی با تامین نهاده تهاتر کرد.

ساداتی نژاد اعلام نمود: مجموع بدهی به صنعت طیور 145 میلیارد تومان بود که تا به امروز 90میلیارد تهاتر شده است.

وبلاگ سروری کیا سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مخالف قیمت گذاری دستوری هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالف قیمت گذاری دستوری هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید