قیمت مصوب زولبیا و بامیه ماه رمضان اعلام شد ، هر کیلو بامیه چند است؟

به گزارش وبلاگ سروری کیا، رئیس اتحادیه قنادان تهران گفت: در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان، قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک 120 هزار تومان و برای واحدهای درجه دو، 100 هزار تومان مشخص شده است.

قیمت مصوب زولبیا و بامیه ماه رمضان اعلام شد ، هر کیلو بامیه چند است؟

به گزارش وبلاگ سروری کیا، علی بهره مند رئیس اتحادیه قنادان تهران افزود: قنادان طی ماه های گذشته با اجرای طرح مردمی یارانه ها، با افزایش قیمت مواد اولیه همانند آرد، روغن، شکر و تخم مرغ روبه رو شدند، اما به علت ماه مبارک رمضان و رعایت حقوق شهروندان باید این محصولات با نرخ های مصوب عرضه گردد.

رییس اتحادیه قنادان تهران با اشاره به اینکه کمبودی در تامین مواد اولیه در کشور نداریم، اظهارداشت: تشدید نظارت ها در توزیع مواد اولیه یارانه ای می تواند یاری مناسبی برای واحدهای فراوریی باشد، تا بعضی در ایام خاص سودجویی ننمایند و فراورینمایندگان با آرامش به فراوری خود ادامه بدهند.

بهره مند با بیان اینکه هر ساله قیمت نو زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به قیمت مواد اولیه معین و به اتحادیه ها و صنوف مربوطه ابلاغ می گردد، توضیح داد: نرخ مصوب زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان به وسیله سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان، اتاق اصناف، سازمان صمت(صنعت، معدن و تجارت) و اتحادیه های مربوطه معین می گردد.

زولبیا و بامیه را از قنادی های معتبر بخرید

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: قنادان موظفند بر اساس دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان را به شکل کیفی و بهداشتی فراوری و عرضه نمایند و ضروری است مردم این محصولات را از واحدهای فراوریی معتبر خریداری و مصرف نمایند.

وی توصیه کرد: مردم از خرید و مصرف زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان به شکل فله ای و باز از دست فروشان خودداری نمایند.

بهره مند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بحث شیرینی ایام نوروز و زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان موارد را با شماره تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و شماره های 66944411 و 66944499 اتحادیه اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری گردد.

وی افزود: اکنون در مجموع 35 هزار واحد قنادی و شیرینی فروشی دارای پروانه در سراسر کشور وجود دارد که از این تعداد حدود 2هزار واحد پروانه دار در تهران فعالیت دارند.

طبق نرخ مصوب ماه مبارک رمضان سال 1401 قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک 70 هزارتومان و درجه دو 60 هزارتومان معین شده بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "قیمت مصوب زولبیا و بامیه ماه رمضان اعلام شد ، هر کیلو بامیه چند است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مصوب زولبیا و بامیه ماه رمضان اعلام شد ، هر کیلو بامیه چند است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید