اخبار مجلس

نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان تغییر می نماید؟

رئیس سازمان اداری و استخدامی بیان کرد: تغییر در نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و تاثیر حقوق سه سال پایانی خدمت آن ها روی حقوق بازنشستگی در برنامه هفتم آمده است، اما بر اساس پیشنهاد وزارت کار قرار بود تغییراتی در این زمینه اعمال گردد.

2 خرداد 1402

راهکار نورنیوز برای حل بلایی که تغییر ساعت ها سر موبایل ها آورد!

نورنیوز خبرگزاری نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در واکنش به مسائل به وجود آمده به دلیل عدم هماهنگی با سرورهای بین المللی برای ممانعت از تغییر ساعت رسمی کشور ، راهکاری ارائه کرده است. درحالی که چند نماینده مجلس از وزارت ارتباطات به دلیل عدم هماهنگی با...

2 فروردین 1402

امیدواری چمران برای ورود 3 هزار دستگاه اتوبوس به تهران ، هزینه یک دستگاه اتوبوس دو کابین چند میلیارد است؟

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به هزینه خرید اتوبوس ها گفت: در سال 96 خرید یک دستگاه اتوبوس دو کابین 800 میلیون تومان محاسبه می شد اما هم اکنون برای خرید یک دستگاه اتوبوس تک کابین داخلی حداقل باید 5 میلیارد تومان هزینه پرداخت شود.

13 اسفند 1401

بازسازی آثار تاریخی زنجان نیازمند اعتبارات بیشتر است

میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، بازسازی آثار تاریخی زنجان نیازمند اعتبارات بیشتر است.

30 دی 1401

افزایش جذابیت سرمایه گذاری در مسجدسلیمان با تاسیس منطقه ویژه مالی

محسن حیدری در مورد هدف از سفر خود به خوزستان اظهار کرد: به دعوت نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی همراه با هیاتی از دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری - صنعتی و ویژه مالی برای بازدید از موقعیت جانمایی طرح منطقه ویژه...

5 آذر 1401

نماینده مجلس: برگزاری تجمعات اعتراضی نیازمند قانون تازه نیست

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصل 27 قانون اساسی با تاکید بر این که در این اصل گفته نشده که کیفیت این موضوع را قانون معین کند و قانونی نوشته شود تا برای برگزاری تجمعات مجوز اخذ شود، اظهار کرد: هر قانونی که قرار باشد برای این اصل قانونی در نظر...

22 مهر 1401

نماینده بیرجند در حین ایراد نطق از حال رفت

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در حین ایراد نطق از حال رفت.

20 مهر 1401

700 میلیارد ریال اعتبار به دامپزشکی کرمان اختصاص یافت

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: 700 میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس جمهور به استان کرمان به دامپزشکی استان اختصاص یافت.

25 مرداد 1401

اخذ مالیات از سپرده های بانکی تکذیب شد

به گزارش خبرنگاران، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور مالی و دارایی شمول مالیات بر سود سپرده های بانکی برای اشخاص حقیقی را نادرست دانست و تکذیب کرد.

19 تیر 1401

سند کاهش تلفات جاده ای استان تدوین می گردد

خبرنگاران/کرمانشاه استاندارکرمانشاه گفت: برای آماده سازی و ایمن سازی جاده ها، برطرف نقاط حادثه خیز و ارتقای فرهنگ ترافیک، سند کاهش حوادث و تلفات جاده ای استان با همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی تدوین می گردد.

16 خرداد 1401

ابلاغ مصوبه نو شورای عالی بورس برای سهام عدالت

مصوبه نو شورای عالی بورس برای بازگشایی نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ابلاغ شد.

29 اردیبهشت 1401

برای خانه سازی در ایران، اژد ها هم وارد نشد!

به روز های پایانی سال رسیدیم، اما بجز یک شرکت ترک که از قبل در ایران بوده خبری از وعده حضور شرکت های چینی و ترکیه ای در پروژه نهضت ملی مسکن نیست؛ اخیرا نیز وزیر راه و شهرسازی بر فعال کردن انبوه سازان داخلی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

16 اردیبهشت 1401

گلایه نماینده مجلس از وزیر ارتباطات: شما متعهد به افزایش سرعت هستید نه اختلال در اینترنت

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از کاهش سرعت اینترنت گفت که در مدت کوتاه پس از استقرار تیم تازه مدیریتی در وزارت ارتباطات، متاسفانه نه تنها حرکت به سمت اهداف تبیین شده در اسناد رسمی این...

9 اردیبهشت 1401

شرکت هواپیمایی چابهار وارد می گردد؛ رقیب ارائه دهندگان کلاس اکونومی

شرکت هواپیمایی چابهار پس از دو دهه فعالیت، بزودی به عنوان یک ایرلاین فعالیت خواهد نمود. این شرکت مالک بیش از 20 فروند هواپیما است. این شرکت رقیب ارائه دهندگان کلاس پروازی اکونومی در کشور خواهد بود.

9 دی 1400

اختیارات گسترده به مدیریت ها و سازمان ها واگذار می گردد

خبرنگاران/فارس وزیر جهاد کشاورزی گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد مسائلی که قابل حل هستند به دلیل نبود اختیار به مراجع بالاتر در مرکز استان ها و تهران ارجاع شوند از این رو واگذاری گسترده اختیارات به مدیریت ها و سازمان های زیر محموعه، انجام می گردد.

20 آبان 1400

هند خواستار قانونمند شدن پلتفرم های پخش محتوا و رمزارز

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، موهان بهاوات رئیس سازمان ملی گرای Rashtriya Swayamsevak Sangh در هندوستان می گوید: اکنون نیاز است این حوزه برای بهبود جامعه قانونمند شود. این سازمان در حقیقت مادر حزب بهاراتیا جاناتا (حزب نارندا مودی نخست وزیر هند) به شمار میرود.

14 آبان 1400

آنالیز تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تشریح آنالیز های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در نشست امروز تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی از سال 91 تا به امروز مورد آنالیز نهاده شد.

7 آبان 1400

اعتبار کارت های بانکی تا آخر 1400 تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا در البرز گفت: تاریخ انقضای کارت های بانکی بدون احتیاج به مراجعه حضوری شهروندان تا انتها سال 1400 و به مدت یکسال تمدید شده است و شهروندان می توانند در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود در نقل...

29 اردیبهشت 1400

سرنوشت ناطق در انتظار باهنر؟

در عرصه سیاسی کشور می خواهم کارگردان بمانم، نه بازیگر؛ این روایتی است که قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین به نقل از محمدرضا باهنر، دبیرکل این جامعه و در واکنش به آنچه اصرار همگان به لزوم کاندیداتوری آقای باهنر در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ایشان نامیده؛...

20 فروردین 1400

افشاگری درباره پرونده آل کثیر

عیسی آل کثیر از 13 فروردین سال بعد می تواند برای پرسپولس بازی کند.

3 فروردین 1400
تعداد: (31)