حیات وحش ایران ، گربه پالاس

به گزارش وبلاگ سروری کیا، حیوان محبوب شبکه های مجازی. گربه ای که تاریکی را دوست دارد و حدود دو ماه باردار می ماند. پوستش طیف مختلفی از رنگ های گرم را به نمایش می گذارد و همین ممکن است تهدیدی برای زنده ماندنش گردد. حیوانی نه به درشتی پلنگ و نه مانند یوز، شکارچی و قهار...

حیات وحش ایران ، گربه پالاس

جملاتی که خواندید مربوط به گربه پالاس بود. بیشتر در شمال شرقی ایران می توانید پیدایش کنید. در بین گربه سانان بلندترین و متراکم ترین موها را دارد. حیوانی منزوی و غیر اجتماعی که در غارها و منطقه ها تاریک زندگی می نماید و بسیار بسیار روی قلمروش حساس است. فقط مواقعی که احساس گرسنگی کند از غار تنهایی اش بیرون می آید، آن هم برای شکار!

از شکار و گرسنگی گفتیم، بد نیست بدانید که گربه پالاس هوادار سرسخت پیکا(خرگوش بی دم)، خرگوش، کبک و بی مهرگان است. این گربه ها به خاطر فک کوچک و دندان های کم شان صورت بامزه ای دارند و با همین ظاهر جالب در دنیای مجازی محبوبیت خاصی پیدا کردند. در زمستان جفت گیری می نمایند و دوره کوتاهی، بین 66 تا 67 روز، باردار هستند. گربه پالاس به خاطر بدن تپل اش بسیار تنبل است. جالب است بدانید طیف مختلفی از صداها را می تواند تقلید کند. اگر خوش شانس باشند و شکارچیان به خاطر پوست شان، که طیفی از خاکستری تا قرمز دارد، شکارشان ننمایند، و از طرفی به خاطر طعمه فاسد مسموم نشوند، می توان امیدوار بود تا حدود 11 سال عمر نمایند.

گردآوری و تنظیم: تحریریه وبلاگ سروری کیا

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "حیات وحش ایران ، گربه پالاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیات وحش ایران ، گربه پالاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید