خمز: تراکتور را با غرور بستیم و حالا هزینه آن را می دهیم

به گزارش وبلاگ سروری کیا، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: حتی 10 درصد آن چیزی که به نام تراکتور باید باشیم هم نبودیم و سپاهان به پیروزی رسید.

خمز: تراکتور را با غرور بستیم و حالا هزینه آن را می دهیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سروری کیا از اصفهان، پاکو خمز بعد از شکست 3 بر یک مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری گفت: نتوانستیم با رقیب رقابت کنیم خیلی از ما برتر بودیم و مالکیت توپ را هم نداشتیم حتی 10 درصد آن چیزی که به نام تراکتور باید باشیم هم نبودیم و آن ها به پیروزی رسیدند.

*داور در نتیجه بازی دخالت نداشت

وی اضافه نمود: وقفه هایی که در لیگ ایران ایجاد می گردد خیلی زیاد است، اما داوری خیلی خوب قضاوت کرد و داور در نتیجه بازی دخالتی نکرد.

*بدترین زمینی بود که دیده بودم

سرمربی تیم تراکتور در خصوص شرایط زمین گفت: زمین مسابقه بد بود بدترین زمینی بود که دیدم، اما در نتیجه معین کننده نبود، اما در شکل بازی تاثیرگذار بود.

*همه می گویند تراکتور بازیکنان خوبی دارد، اما خوب بودن را باید در زمین نشان داد

خمز ادامه داد: در چنین مسابقاتی وقتی اشتباه می کنید برایتان گران تمام می گردد، آن هم در این منطقه از زمین و ما اشتباه کردیم و گل خوردیم. فقط گل سوم مساله نبود بلکه اصلا خوب نبودیم. در حد و مقدار تراکتور نبودیم. همه می گویند تراکتور بازیکنان خوبی دارد، اما بازیکنان باید خوب بودن را در زمین نشان بدهند. مسئولیت شکست با من است شاید اشتباه نموده باشم، اما در حد خودمان بازی نکردیم.

*تراکتور را با غرور بستیم

سرمربی تراکتور تاکید نمود: زمانی که تیم را می بستیم با غرور این کار را انجام دادیم و اکنون هزینه آن را پرداخت می کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خمز: تراکتور را با غرور بستیم و حالا هزینه آن را می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خمز: تراکتور را با غرور بستیم و حالا هزینه آن را می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید