خوش باوری کاذب از فرایند کاهشی کرونا نداشته باشیم، احتمال تغییر رفتار کرونا آنالیز گردد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، خبرنگاران/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز که اخیراً از فرایند کاهشی ابتلا به کرونا در استان خبر داده بود گفت: نباید نسبت به فرایند کاهشی اخیر خوش باوری کاذب داشته باشیم.

خوش باوری کاذب از فرایند کاهشی کرونا نداشته باشیم، احتمال تغییر رفتار کرونا آنالیز گردد

دکتر حسین کریم در یک نشست تخصصی و علمی که با حضور جمعی از اساتید، مدیران ارشد و صاحب نظر در این حوزه و معاون درمان، معاون آموزش و جمعی از متخصصین عفونی و طب اورژانس با هدف آنالیز شرایط آخرین رفتار ویروس کرونا و تشریح آخرین علائم این بیماری در استان برگزار گردید گفت: نباید نسبت به فرایند کاهشی اخیر خوش باوری کاذب داشته باشیم و باید فرایند اخیر ویروس به صورت تخصصی و علمی تحلیل گردد.

به گزارش وبلاگ سروری کیا، کریم از کمیته علمی دانشگاه خواست تغییر رفتار و حالات این ویروس به دقت مورد آنالیز و تحقیق قرار دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز توضیح داد: باید این احتمال را مورد آنالیز قرار دهیم که آیا ماهیت ویروس رو به تغییر است بنابراین باید نمونه های بیماران اولیه را با بیماران کنونی مقایسه کنیم و همه احتمالات را در نظر بگیریم.

لازم به ذکر است رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز روز گذشته اعلام نموده بود: خوشبختانه در روزهای اخیر فرایند کاهشی ابتلا به کرونا را در کل کشور و استان البرز شاهد هستیم اما با آغاز مجدد فعالیت ها باید رعایت اصول بهداشتی دو چندان گردد تا همین طور که زندگی و کار و فعالیت در جریان است بتوانیم کرونا را هم شکست دهیم .

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خوش باوری کاذب از فرایند کاهشی کرونا نداشته باشیم، احتمال تغییر رفتار کرونا آنالیز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش باوری کاذب از فرایند کاهشی کرونا نداشته باشیم، احتمال تغییر رفتار کرونا آنالیز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید