دیبالا: می خواهم 200 بازی دیگر برای یوونتوس انجام دهم

به گزارش وبلاگ سروری کیا، پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس، که شب گذشته دویستمین بازی خود با پیراهن این تیم را انجام داد مدعی شده که به انجام 200 بازی دیگر برای یووه فکر می نماید.

دیبالا: می خواهم 200 بازی دیگر برای یوونتوس انجام دهم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری شب گذشته یوونتوس در هفته سیزدهم رقابت های سری آ. ایتالیا به مصاف آتالانتا رفت. کریستیانو رونالدو پس از حواشی اخیر که پیرامون تعویضش در ملاقات برابر میلان پیش آمده بود در این بازی نیز غایب بود و مائوریتزیو ساری دلیل آن را حفاظت از این بازیکن برای ملاقات برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اعلام اروپا کرد.

اما پائولو دیبالا به صورت کامل در این ملاقات در ترکیب یوونتوس حضور داشت و پیروز شد سومین گل تیمش را در دقیقه 92 به ثمر برساند تا کامبک یووه برابر آتالانتا کامل گردد. تیم حریف در نیمه اول یک پنالتی را از دست داد، اما توانست در دقیقه 56 به گل برسد و از صدرنشین سری آ. پیشی بگیرد، اما یوونتوس پیروز شد در 20 دقیقه پایانی بازی شرایط را بهبود ببخشد و 3 امتیاز این بازی را نیز از آن خود کند. مهاجم آرژانتینی درباره دویستمین بازی خود در ترکیب یوونتوس به وبلاگ سروری کیا گفت: کاملا برای این بازی آماده شده بودیم و می دانستیم که حریف سختی در پیش خواهیم داشت.

این تیم باید همواره آماده بازی های سخت باشد. از مسیری که در زندگی حرفه ای خود در سال های اخیر طی نموده ام، راضی هستم. در حال حاضر شرایط خوبی در یوونتوس دارم و می خواهم به 200 بازی دیگر با پیراهن این تیم انجام دهم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دیبالا: می خواهم 200 بازی دیگر برای یوونتوس انجام دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیبالا: می خواهم 200 بازی دیگر برای یوونتوس انجام دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید