دیدنی های تالین یک شهر تاریخی با جاذبه های گردشگری متفاوت

به گزارش وبلاگ سروری کیا، تالین یکی از شهرهای قرون وسطی در استونی است این شهر زیبا مرکز استونی به شمار می رود و دارای جاذبه های بسیار زیادی است این شهر تجربه های متفاوتی از یک سفر دور جهان را در اختیار گردشگران قرار می دهد و دارای مجذوب نمایندهیت های بی شماری می باشد. این شهر با وجود اینکه ویژگی های سنتی و قدیمی خود را حفظ نموده است هنوز از مجذوب نمایندهیت های بسیار زیادی برخوردار است و دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی است. این شهر با وجود وسعت بسیار زیاد خود دارای تلفیقی از جاذبه های مدرن و سنتی می باشد و این تلفیق از مهم ترین امتیازات آن محسوب می گردد برای اینکه بتوانید از زیبایی های این شهر تماشا کنید باید ساعت ها در شهر پیاده روی کنید و از منظره ها زیبای آن بازدید کنید. تماشای های این شهر می توانند بسیار متنوع و مجذوب نماینده باشند و آن را به یکی از شهرهای رویایی در جهان تبدیل نمایند که در ادامه با جاذبه های آن بیشتر آشنا می شوید.

دیدنی های تالین یک شهر تاریخی با جاذبه های گردشگری متفاوت

تماشای های مهم تالین را بشناسید:

شهر تالین شهری زیبا و پر جاذبه است که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است این شهر با وجود مجذوب نمایندهیت های متنوع خود برای خیلی از گردشگران مجذوب نمایندهیت دارد در طی جنگ های جهانی نیز این شهر نقش مهمی را ایفا نموده است به همین علت یکی از شهرهای قدیمی و تاریخی است. کشور استونی و شناخت بیشتر درباره آن می تواند اطلاعات مهم گردشگری را در اختیار علاقه مندان و گردشگران قرار دهد.

ساحل پیریتا:

یکی از برترین مکان هایی که در سفر خود به این شهر می توانید از آن بازدید کنید ساحل پیریتا می باشد که می تواند یک روز سرگرمیی عالی را برای شما بسازد. این ساحل دارای رستوران و کافه های زیادی می باشد که می توانید از آن ها استفاده نمایید. شاید تماشا یک ساحل در سفرهای خارجی برای هر شخصی مجذوب نماینده نباشد اما این ساحل یکی از برترین جاذبه های تماشای در مرکز کشور استونی است که حرف های زیادی برای گفتن دارد. بعلاوه در این مکان می توانید انواع سرگرمیات دریایی مثل قایق سواری، جت اسکی و … را تجربه نمایید. آب و هوای این منطقه در تابستان بسیار عالی است و اگر در تابستان به این منطقه سفر نموده اید پیشنهاد می کنیم شنا در دریای این شهر را از قلم نیاندازید.

کاخ کادریورگ:

این کاخ فوق العاده یکی از مکان های تاریخی و تماشای های تالین می باشد که دارای معماری خاص و منحصر به فردی است. در این کاخ در طول سال نمایشگاه های فرهنگی و هنری زیادی برگزار می گردد به همین علت این کاخ یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در کشور استونی می باشد. اگر قصد سفر به این کشور و بازدید از تماشای های مهم آن را دارید بیشتر جاذبه ها را می توانید در شهر تالین پیدا نموده و از آن ها بازدید نمایید. این کاخ برای مردم شهر به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می گردد و دارای اهمیت ویژه ای است. سالانه بیش از 40 هزار جهانگرد از این کاخ بی نظیر بازدید می نمایند. بعلاوه در اطراف آن یک پارک با درختان زیاد و سرسبزی خاصی وجود دارد که می توانید علاوه بر بازدید از این کاخ در پارک آن نیز به سرگرمی بپردازید.

برج تلویزیون:

یکی دیگر از تماشای های تالین برج تلویزیون می باشد که اگر هوا آفتابی باشد شما می تواند از بلندای آن نمای 360 درجه این مرکز زیبا در استونی را مشاهده نمایید. ارتفاع این برج حدود 170 متر است که هیجان خاصی را به گردشگران ارائه می دهد و می توانند در بلندای آن علاوه بر بازدید از تمام شهر به ثبت عکس و خاطرات بپردازند. این برج همه روزه برای بازدید عموم باز می باشد و می توانید با پرداخت هزینه اندک با آسانسور به بلندای آن بروید و از بازدید تالین لذت ببرید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید برج تلویزیون گزینه مناسبی برای بازدید می باشد.

بازدید از باغ وحش تالین:

اگر کودک به همراه خود دارید یکی از گزینه هایی که در طول سفر می توانید در نظر بگیرید باغ وحش این شهر زیبا می باشد که می تواند کودک شما و حتی شما را هیجان زده نماید. این باغ وحش در پارک جنگلی وسکی مستا واقع شده است و حدود 7700 حیوان از گونه های مختلف در آن زندگی می نمایند. اگر می خواهید یک روز سرگرمیی و علمی عالی را برای خود و کودکتان بسازید پیشنهاد می کنیم حتما از این باغ وحش که یکی دیگر از تماشای های تالین است بازدید نمایید. این باغ وحش همه روز به جز روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به گردشگران محترم می باشد.

این شهر یکی از تماشای های استونی است و با وجود امکانات سرگرمیی و رفاهی متعددی که دارد می تواند از شهرهای مهمی باشد که در سفر خود به این منطقه ها می توانید از آن ها بازدید کنید و تجربه های ویژه ای را از سفرهای خود به این منطقه ها داشته باشید.

منبع:آرگا

منبع: دیجیاتور

به "دیدنی های تالین یک شهر تاریخی با جاذبه های گردشگری متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های تالین یک شهر تاریخی با جاذبه های گردشگری متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید