راهکار های خانگی و ساده برای چاق کردن گونه ها

به گزارش وبلاگ سروری کیا، آلوئه ورا حاوی خواص تسکین دهنده و ضد التهابی پوست است که باعث چاق شدن گونه ها می گردد. گردش خون را تقویت می نماید که به نوبه خود به داشتن گونه هایی گرد و چاق یاری می نماید. مقداری ژل آلوئه ورا بردارید و روی گونه ها بمالید.

راهکار های خانگی و ساده برای چاق کردن گونه ها

گونه های چاق به زیبایی صورت شما می افزاید و شما را جوان تر و خوش تیپ تر نشان می دهد. گونه های چاق یکی از جاذبه های مهمی است که هر خانمی دوست دارد داشته باشد.

بعلاوه، می تواند صورت شما را پرتر و سالم تر نشان دهد؛ بنابراین اگر علاقه مند به داشتن گونه های چاق و برجسته هستید، از این 7 روش بهره ببرید. با این روش ها شما می توانید بدون افزایش وزن، گونه های چاق و مجذوب کننده داشته باشید.

1. ژل آلوئه ورا را امتحان کنید

آلوئه ورا حاوی خواص تسکین دهنده و ضد التهابی پوست است که باعث چاق شدن گونه ها می گردد. گردش خون را تقویت می نماید که به نوبه خود به داشتن گونه هایی گرد و چاق یاری می نماید. اندازهی ژل آلوئه ورا بردارید و روی گونه ها بمالید.

با حرکات دایره ای ماساژ دهید و مدتی صبر کنید. سپس با آب سرد بشویید. این درمان را دو یا سه بار در روز تکرار کنید تا گونه های شما چاق تر گردد.

2. یوگای صورت را انتخاب کنید

یکی دیگر از راه های آسان و موثر برای داشتن گونه های چاق، انتخاب یوگای صورت است. یوگای صورت می تواند به تقویت کلاژن و خاصیت ارتجاعی یاری کند که برای چاق شدن گونه ها مهم است. با پشت صاف روی صندلی بنشینید.

برای مدتی استراحت کنید و مطمئن شوید که تنش در فکر تان وجود ندارد. اکنون دهان خود را کمی باز کنید (دهان خود را باز کنید که تصور می کنید با کسی صحبت می کنید) و لب بالا و پایین را به سمت داخل حلقه کنید و ردیف اول دندان ها را بپوشانید.

چاق کردن گونه ها، بعلاوه، باید گوشه های دهان را با نزدیک کردن دندان ها به سمت عقب بکشید. در حین انجام این کار، چانه شما کمی جلوتر حرکت می نماید. این شرایط را برای چند ثانیه نگه دارید و به آرامی رها کنید. احساس می کنید که عضلات دهان در حال کشیده شدن هستند. آرام باشید و دوباره این کار را انجام دهید.

3. گونه های خود را مرطوب و هیدراته نگه دارید

هیدراته نگه داشتن گونه های خود، تغذیه و مرطوب نگه داشتن گونه ها برای داشتن گونه های چاق مهم است. از لوسیون آبرسان بهره ببرید و حتما بعد از حمام از آن بهره ببرید.

حتی اگر صورت خود را بشویید، باید بعداً از مرطوب کننده بهره ببرید تا پوست شما را هیدراته نگه دارد. خشکی پوست می تواند منجر به علائم پیری گردد، بنابراین منجر به افتادگی پوست می گردد. بعلاوه قبل از رفتن به رختخواب باید پوست خود را مرطوب کنید.

4. بادکنک باد کنید

چاق کردن گونه ها، این مرحله آسان می تواند به شما یاری کند تا گونه های چاق داشته باشید. فوت کردن در بادکنک می تواند به کشش ماهیچه ها یاری کند، بنابراین، چربی گونه ها را اضافه می نماید. فرآیند دمیدن بادکنک می تواند منجر به پف کردن گونه های شما گردد و این چاقی گونه ها را در پی خواهد دارد.

هوا را به داخل بادکنک بدمید و این شرایط را حداقل 1 دقیقه نگه دارید. این کار را 5 تا 8 بار در روز انجام دهید تا گونه های چاقی داشته باشید. این یک درمان کاملا موثر و مقرون به صرفه برای داشتن گونه های چاق است.

5. ماساژ کره شیا

شی باتر حاوی اسید های چرب لازم است که می تواند به هیدراته و سفت نگه داشتن پوست شما یاری کند. اسید های چرب موجود در کره شی خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد که می تواند ظاهری چاق به گونه های شما بدهد.

برای اینکه گونه های چاق داشته باشید، باید اندازهی کره شی مصرف کنید و گونه های خود را با آن در جهت رو به بالا ماساژ دهید. به مدت 10-15 دقیقه با حرکات دایره ای ماساژ دهید. این درمان را دو یا سه بار در هفته تکرار کنید تا گونه های چاقی داشته باشید.

6. استفاده از روغن طبیعی

چاق کردن گونه ها، پوست شما به خودی خود روغن فراوری می نماید، اما مهم است که از رژیم غذایی خود نیز روغن دریافت کنید. استفاده از روغن های طبیعی می تواند پوست شما را هیدراته، مرطوب، شاداب و سالم نگه دارد. برای چاق شدن گونه ها باید اندازه زیادی روغن مصرف کنید.

اگر بدن شما اندازه کافی روغن طبیعی دریافت نکند، گونه شما ممکن است لاغر گردد و در نتیجه پوستی پیر و کدر به شما بدهد. اگر رژیم غذایی ندارید، می توانید اندازهی روغن را مستقیماً روی پوست نیز بمالید. از روغن کرچک، روغن آووکادو، روغن گلرنگ، روغن نارگیل یا زیتون برای ماساژ گونه های خود بهره ببرید.

7. مخلوط گلیسیرین و گلاب

چاق کردن گونه ها، استفاده از مخلوط گلیسیرین و گلاب می تواند به مرطوب نگه داشتن پوست شما یاری کند، بنابراین گونه های چاق را تقویت می نماید. استفاده از این محلول به علت خاصیت ضد عفونی کنندگی خفیف می تواند گردش خون را تقویت نموده و در نتیجه پوستی سالم و تمیز داشته باشید.

برای استفاده از این محلول خانگی، گلیسیرین و گلاب را به نسبت2:3 مخلوط کنید. هر دو ماده را با هم مخلوط کنید تا محلول درست گردد و روی پوست خود بمالید. در جهت دایره ای ماساژ دهید و بگذارید یک شب بماند. صبح با آب ولرم بشویید.

منبع: چشمک

منبع: فرادید

به "راهکار های خانگی و ساده برای چاق کردن گونه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکار های خانگی و ساده برای چاق کردن گونه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید