رونمایی از بازیکنی که کارگزارش 17میلیارد از سپاهان می گیرد!

به گزارش وبلاگ سروری کیا، تسنیم نوشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بخشی از حکم خود علیه باشگاه سپاهان اعلام نمود این باشگاه اصفهانی هزینه کارگزاری شش بازیکن خود را تقبل نموده و به عنوان نمونه به تعهد پرداخت مبلغ 170 میلیارد ریال از قرارداد احدی از بازیکنان به وسیله باشگاه در فصل آینده به کارگزار ایشان اشاره شده است.

رونمایی از بازیکنی که کارگزارش 17میلیارد از سپاهان می گیرد!

این موضوع که در نوع خود بسیار عجیب به نظر می رسد با واکنش هایی از سوی طرفداران و اهالی فوتبال شده است که؛ چگونه مبلغ 17 میلیارد تومان از یک انتقال باید به کارگزار یک بازیکن و شرکت او برسد؟

پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می دهد بازیکن مورد اشاره کمیته انضباطی هادی محمدی مدافع فصل گذشته تراکتور است که در جابجایی تابستانی راهی سپاهان اصفهان شد.

طبق پیگیری ها قرارداد دوساله هادی محمدی با سپاهان 35 میلیارد است که طبق بندی از قرارداد این بازیکن، مبلغ 17 میلیارد به کارگزار و شرکت او پرداخت خواهد شد، اتفاق بسیار عجیب و قابل تأملی که سازمان های نظارتی و در نهایت کمیته انضباطی به آن ورود کردند.

هادی محمدی در دو فصل گذشته قرارداد 9 میلیاردی با باشگاه تراکتور داشت و در جابجایی این فصل با قراردادی 35 میلیاردی راهی سپاهان شده است!

منبع: فرارو

به "رونمایی از بازیکنی که کارگزارش 17میلیارد از سپاهان می گیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از بازیکنی که کارگزارش 17میلیارد از سپاهان می گیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید