سهرابیان: می توان نام پهلوان را روی بهمن نصیری گذاشت

به گزارش وبلاگ سروری کیا، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: بهمن نصیری بیکار است و درخواست اشتغال او را دارم، کاری که او کرد پهلوانانه بود.

سهرابیان: می توان نام پهلوان را روی بهمن نصیری گذاشت

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ سروری کیا، علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در نشست محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور با روسای فدراسیون های المپیکی گفت: ورزش همواره مظلوم بوده است. می خواهم از طرف ورزشکارانم صحبت کنم. سال 98 سیل آمد و اولین گروهی که خودجوش به منطقه ها سیل زده اعزام شدند دختران و پسران قایقران بودند و در جاهایی حاضر شدند که امدادگران هم نمی توانستند بروند.

وی افزود: ورزشکاران ما به خاطر کمک به سیل زدگان نتوانستند به کاپ جهانی بروند و ما جریمه شدیم وقتی به فدراسیون جهانی نامه ندشتیم و دلایل را نام کردیم تمام جرایم را بخشیدند.

سهرابیان گفت: از جاهای مختلف تماس گرفته می شود و چالشی برای انتخاب از بین دو نفر(ملایی و نصیری) برای المپیک داریم. ورزشکاری که رفته بود و پناهنده شده بود برگشت تا به کشور کمک کند. الان دو ورزشکار ما نقره گرفتند و اگر دوره گذشته بود حتما دو سهمیه در روئینگ گرفته بودیم ولی الان باید از بین دو نفر یک نفر انتخاب شوند. یکی از این دو قایقران(نصیری) زنگ زد و گفت به خاطر فشاری که روی شما است و در حالی که استحقاق حضور در المپیک را دارم و اعلام کردم که می خواهم برای کشورم بازی کنم، اعلام می کنم که از حضور در المپیک انصراف می دهم. کاری که او کرد پهلوانانه بود. بهمن نصیری بیکار است و درخواست اشتغال او را دارم.

وی شرح داد: نصیری با من تماس گرفت و گفت به خاطر فشاری که روی رئیس فدراسیون هست المپیک نمی رود. کار سختی است من خیلی تلاش کردم. او می تواند المپیک بعدی حضور داشته باشد. همه انتظار داشتند بین 2 ورزشکار یکی را انتخاب کنیم. فشار زیادی روی من بود اما بهمن کاری انجام داد که می توان نام پهلوان را روی او گذاشت. برای من این کار ارزشمند است. به نام پدر خانواده قایقرانی تلاش می کنم هر چیزی المپین ها بگیرند، بهمن هم بگیرد. صالحی امیری هم پذیرفت فرقی بین نصیری و المپین ها نیست. دغدغه اصلی او شغل نصیری بود و قرار است در این خصوص پیگیری شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سهرابیان: می توان نام پهلوان را روی بهمن نصیری گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان: می توان نام پهلوان را روی بهمن نصیری گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید